even ter verduidelijking ja, ik heb mijn menbewijs, menlessen gehad etc etc etc... alleen mijn eerdere tuigen en dat van de menpony's op cursus jaren geleden hadden altijd vaste lichtogen...
Ik zag een dgelijk tuig te koop staan en omdat ik reeds eerder zo'n stevig tuig had ( ja stom, niet nagevraagd) dit tuig overgekocht, laten bezorgen en nu dus die brancardbeugels ...grrr.. het zal even een weetje zijn maar ik ben niet zo'n durfal. Als ik iets niet zeker weet... en geen menners in de buurt om te vragen hier na verhuizing naar dit gebied dus misschien iemand die bereid is even uit te leggen hoe ik de brancardbeugels goed bevestig want ik zie zoveel gespen gleuven? ( geen idee of het uitmaakt maar ik heb geen dichte uiteinden aan mijn lamoen).
Ergste is, ik heb met een paard van iemand lessen gevolgd met zo'n lichtogen aan tuig maar die eigenaresse bevestigde altijd alles zelf en nooit erop gelet want het leek simpel

Ik word niet wijzer van plaatjes van internet en ik vind het vreselijke dingen hahahaah.
ik hoop dat de tijd wil nemen om het even uit te leggen of bij optuigen van het paard even foto's kan nemen van dichtmaken van de beugels? zou ik zo enorm mee geholpen zijn.