Tijdje terug poste ik dit topic, ben daarna vrolijk verder gaan oefenen heb wat gedaan met de tips.
Het werkte idd makkelijker.
Het plan was dat ze eerst bij iemand in het dubbel span zou gaan, echt die man had geen tijd pas over enkele weken, en ik heb nu vakantie dus ik baalde een beetje.
Kiki is echt super braaf en ondanks dat ik wat angst heb door een ongeluk in het verleden voelt het met kiki enorm vertrouwd.
Gisteren heb ik een twee wieler gekocht, hij is wat aan de zware kant en er zitten wat dingen aan die beter kunnen maar voorlopig kunnen we ons er mee redden en over een tijdje gaat de tweewieler er uit en komt er een vier wieler voor in de plek.
Nou geniet van de foto's, de foto's waar ze het hoofd wat hoger heeft zijn draf foto's.
Het bit licht nog niet helemaal lekker, hij is vrij zwaar en kiki lijkt het niks te vinden. Ze houd de kaken stijf op elkaar bij het in doen, en met uit doen geeft ze hem niet meer af.
Morgen komt een nieuw bit, lijkt wat op een myler en aangezien we onder het zadel ook met een myler rijden heb ik goede hoop dat dat beter gaat. En ze wat meer zal gaan ontspannen in draf.

En de laatste foto............de lama look.