Ik heb al een tijdje geen topics meer gemaakt, dus het is wel tijd voor een kleine update! Het gaat hier over mijn kleine dappere pony.
Paspoortje
Kompas Rosa
Welsh a pony
± 1.16 m
5 jaar
Ik ben vorig jaar augustus begonnen met menlessen en heb vervolgens de mencursus gedaan bij PSC de Dijkgraaf in Monster. Afgelopen maart heb ik mijn menbewijs behaald en sinds juni ben ik met mijn eigen pony aan het mennen. Edwin van der Graaf heeft mij hierbij begeleid en Rosa staat nu ongeveer 9 weken voor de wagen. En ondanks dat waren er nog niet eerder menfoto’s gemaakt..!

De wagen is een Kraay, waar ik onwijs blij mee ben! Rijdt comfortabel en licht. Alleen de rem moet even nagekeken worden, want die reageert naar mijn idee onvoldoende…
Nu is het zo dat het afgelopen donderdag zulk prachtig weer was, dat ik met een vriendin samen ben gaan rijden

Helaas amper bos hier, maar wel veel tuinderslaantjes waar we prima rustige ritjes kunnen maken.

In het gras wil ze liever draven

Pauze!

En we zijn weer onderweg!

Hier in het Westland hebben we een nieuwe fietsbrug, de Snelbinder genoemd. Het is een fietsbrug boven een 4-baans rotonde en deze heeft een kruising in het midden. Erg mooi ding en had er al eens overheen gewandeld met Rosa. Omdat ze zo braaf liep en er geen paaltjes op de brug stonden, besloten we om op de terugweg over de Snelbinder te rijden ipv er onderdoor. En dat was geen probleem!

We hebben ontzettend genoten, Rosa is een hele fijne pony om mee te rijden

(weet iemand misschien hoe ik de foto's groter kan maken?