Ik heb net mijn menbewijs gehaald en ben nu op zoek naar een wagentje.
- Enkelspan klein paard ( met optie tweespan).
- Liefst zwart, maar geen felle kleuren, zeker niet blauw. ( gekleurd wagentje zwart verven is dat moeilijk?)
- Liefst gebruikt tweedehands.
Het probleem is, ik woon in israel en kan niet komen kijken, een ander probleem is, dat ik hulp nodig heb om mij uit te leggen welke wagen het beste bij mij past.
-hier in Israel is geen mensport, dus geen competities.
-ik ga de wagen gebruiken op landweggetjes gemaakt van grevel, en ook op zandweggetjes met hier en daar een flinke steen, en soms helemaal geen weggetje, puur natuur vol stenen en distels. Het is ruig terrein met veel elementen van klimmen en dalen. Doet denken aan het Wilde Westen.
- het is ideaal om altijd een groom achterop te hebben, maar dat zal niet vaak zo het geval zijn, en als ik dan al iemand mee heb, zal die niet weten hoe te helpen met het evenwicht. Dat moet het karretje zelf doen.
-ik vind het leuk om mensen ( geen kinderen) uit te nodigen mee te gaan met mijn karretje, om te kletsen en met een pic nic. Ik wil graag dat achterop redelijk comfortable is voor gasten, en dat ik ergens mijn pic nic mandje kwijt kan.
-ik ben romantisch. de wagen moet niet allen maar praktisch zijn, hij moet ook mooi zijn.
Kunt u mij helpen het juiste karretje te vinden?
Vriendelijke groeten
gabriella