[AR] Gewoon zomaar een mooie zondag

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Isapaardje

Gewoon zomaar een mooie zondag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 15:42

Gisteren eens gestopt bij de vijver waar wij jaren terug onze trouwfoto's hebben genomen, om wat leuke foto's van mijn eigen pony met wagen te maken.
Hahaha, dat viel nog tegen, ondanks de mooie achtergrond. Pony stond niet stil, te donker, te licht, maar vooruit, wat er is, wil ik toch graag delen hier :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fotografie91

Re: Gewoon zomaar een mooie zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 17:23

leuke foto's! en wat een super leuke pony :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 20:49

Leuke plaatjes hoor!

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 20:50

Ja ben nog altijd blij met Yoblin. Hij is al weer 5 jaar hier; paar jaar geleden erg ziek geweest en toen bedacht ik mij dat ik van hem, net als van de zwarte, nauwelijks menfoto's had. Nu hij weer aardig is opgeknapt, gaan we daar dus maar eens verandering in aanbrengen :)
Al zijn meeste foto's dan stilstaand (want rijdend zitten ik en groom op de wagen hahaha)

Tinkies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 12:27

Leuke pony zeg! Ziet er goed uit hoor. En ik zie dat je met hoefschoenen rijdt? Hoe bevallen ze? En welke zijn het? Zelf ben ik ook op zoek naar schoenen voor mijn menpony :)

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-16 12:47

Dank je.
Paar jaar geleden dachten we dat hij nooit meer voor de wagen zou kunnen toen hij na een gekke actie op de wei zijn ellebooggewricht had gescheurd. Maar hij is terug en doet het prima.
Om die reden rijd ik ook met hoefschoenen, dat is wat 'zachter' voor het gewricht op de harde weg.
Ik gebruik easyboot glove schoenen en ze bevallen mij prima.
Heb wel 3 verschillende maten, omdat hij tussen 2 bekapbeurten in net in de andere maat gaat vallen en hij heeft al 2 verschillende maat voorhoeven.
Gelukkig koop je deze per stuk :)

urnaque

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 15:50

mooie pony! :D hoe groot is hij? en die hoefschoenen zien er goed uit, mijn shet heeft fijne voetjes en is moeilijk om er ijzertjes onder te zetten, dit zou wel een oplossing kunnen zijn *\o/*

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-16 16:13

Yoob is een grote shet, 113 cm stokmaat. Heeft ook grote voeten, dus hem passen deze hoefschoenen.
Mijn andere shet heeft er veel te kleine voeten voor. Zij loopt met equine fusion ultimate. Zijn in hele kleine maten verkrijgbaar.