Dat moment kennen jullie vast ook wel dat een band zo close en zo echt word, en dat het dan voelt alsof het nooit anders was. Ik ben tussen de paarden opgegroeid en heb altijd paarden gehad van mezelf en genoeg om mij heen maar wat Dilly voor mij betekend is zo speciaal!
wat info over mijn merrietje

ze is 5 jaar oud
afstamming:
v. Duffelt's max
m. zonnekamp's Dyantha
mv. Nachtegaal's captain
wij hebben haar als veulen gekocht en vanaf 3 jaar oud ben ik met haar aan de slag gegaan en heb ik haar voor de welsh keuring gedaan hier werd ze ster.
daarna heb ik haar zelf beleerd met een oud karretje en met de gedachte af en toe een leuk zondag ritje haha

inmiddels is die hobby een beetje door geslagen naar bijna ieder weekend wedstrijd.....
En hoe om even een beetje onze wedstrijden te omschrijven:
de eerste 2 wedstrijden hebben we heel braaf simpeltjes rond gereden voor haar nieuw en ik vind gek genoeg met haar alles spannend

vanaf de 3de wedstrijd 2e prijs toen kampioenschappen 3e prijs daarna alleen nog maar 1ste prijzen en 1 2de prijs met haar behaald! En zelfs een topscore van 224 punten!! met een dikke 9 op onze coupon!
Het is wel duidelijk wat deze pony in mij los maakt

onder het motto we hebben tijd zat en ik geniet zo met haar

Nu ga ik jullie mee laten genieten van wat foto's van onze meeting laatst

het zand was behoorlijk zwaar dus we hebben maar een 3 rondjes gedaan

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=57B1E40C
8. precies zoals Dilly is haha ik zie daar fotografen haha met een scheef koppie

9.

10.

11.

12.

13.

14. Netjes op der beurt wachten

15. Mijn mams had ook nog een paar foto's gemaakt

16. Deze foto hoort hier eigenlijk niet haha maar geeft wel weer hoe speciaal onze band is

Laten jullie een leuke reactie achter?