[AR] Ervaring RBC tuigen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pluttersput

Ervaring RBC tuigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 15:49

Ik weet dat er uit 2014 nog een topic is, maar daar staat maar zo weinig in dat ik hoop dat er misschien inmiddels meer mensen zijn met ervaringen.
Voor mijn mini's overweeg ik om van Ideal over te stappen naar RBC tuigen. Dit omdat ik het Ideal nog vrij grof vind voor mijn kleintjes. Mijn merrie past het sowieso niet, dus die moet een ander tuig dan Ideal.

Nou heb ik heel fijn mail contact met de winkel, maar ik zou graag nog wat real life ervaringen krijgen van bokkers ;)

pien_2010

Re: Ervaring RBC tuigen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 15:58

HAR → AR

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:45

Ik heb dit tuig sinds een jaar, ik ben er goed tevreden over! Blijft netjes soepel, voelt ook degelijk aan. Contact met de winkel is ook heel fijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:10

Ik heb dit tuig en bokker Sure_Lee ook! Je kan er ook met je pony langskomen dan zoeken ze alle onderdelen apart van elkaar op maat uit! _O_ Hij kan zelf het tuig ook aanpassen. Ook kan je meerdere kleuren combineren wat heel vet is! :oo

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-16 15:33

Ik heb inmiddels mijn tuigen binnen. 2 op maat samengestelde enkelspannetjes. En ben verschrikkelijk blij dat ik deze keus gemaakt heb! Heel mooie kleur, mooie kwaliteit leer, en het zit geweldig! Als ik ooit mijn tweespantuig moet hebben ga ik het ook zeker daar vandaan halen!