Ik ben momenteel me aan het oriënteren om te gaan mennen met mijn D pony. Ik heb het altijd gedaan met mijn shetlander en heb netjes mijn menbewijs maar dat was altijd recreatief. Nu heb ik met de D pony wel de ambitie om wedstrijden te rijden.
We starten momenteel ook ohz maar nu begreep ik dat ik een ander soort startkaart moet aanvragen als ik wedstrijden wil gaan mennen. Deze kost hetzelfde als de startkaart ohz maar ik begreep dat ik korting kan krijgen omdat ik ook een "gewone" startkaart heb? Weet iemand hoeveel korting dat is? en moet het dan een startkaart zijn voor de D pony of is een andere startkaart ook goed om deze korting te krijgen?
Ik ben gewoon lid bij een vereniging maar bij deze vereniging wordt niet gemend, maakt dit wat uit of moet ik dan ook bij een andere vereniging lid worden?
Ik ben ook aan het kijken naar tuigen en wagens, ik denk dat ik voor mijn pony (1,47) een marathonwagen met 21 inch wielen nodig heb.. We wilden ons binnenkort een keertje gaan oriënteren bij Voskamp Hall en Kraaij.
Ik wil graag een Zilco tuig hebben voor hem, ik zat te kijken naar het Web Z tuig. Wat is jullie ervaring hiermee? Zijn er nog andere merken/tuigen waar ik zeker naar moet kijken?
Ik ben ook nog opzoek naar goede instructie in de buurt van Ermelo.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met al mijn vragen