Ik ben heel benieuwd wie er mee rijden in het Amsterdamse Bos met de onderlinge samengestelde menwedstrijd in Amsterdamse bos 10 april 2016. Georganisseerd door hoofdstad aanspanning We gaan met Meneer Anton van start in dresuur en vaardigheid. Hij is nog niet klaar voor de marathon. Het past niet in zijn menopleiding. Dat mag hij volgend jaar.
Helaas valt net als vorig jaar de datum niet goed, net tussen 2 samengestelde in dat word te gek. Wellicht dat ik wel even kom kijken.
janouk
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-16 11:14
Dennis schreef:
Ik wil al jaren, maar rij te weinig om een marathon te starten. Vind het wel jammer, maar nu starten vind ik niet eerlijk tegen over mijn pony's.
Anton kan ook nog geen heel parcours aan, maar het fijne is, dat je hier ook de losse onderdelen op verzoek mag rijden, dus wel het wegparcours en bijv. Niet de hindernissen etc.
Als ik het doe wil ik het wel goed doen. 10 April is er ook dressuur/vaardigheid bij de Beemsterruiters, dan ga ik liever daar heen. Ooit, als ik meer tijd heb, en mogelijkheden heb om al wat kilometers te maken thuis (ben nu al bijna een jaar de weg niet op geweest met het span bij gebrek aan groom) gaan we er voor.
happytime
Geplaatst: 21-03-16 15:24
wij zijn ook weer van de partij altijd leuk die wedstrijd