[AR] Beleren van Nox!!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Beleren van Nox!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 22:49

Hoi :wave:

Gisteren zijn we weer trots verder gegaan met het beleren van nox voor de wagen!!
Hij is al gewend aan bandje slepen dit doet hij super netjes :D
Maar omdat onze bak erg zwaar is zijn we genoodzaakt om buiten te beleren, Dus wil ik hem eerst zonder kar allemaal dingen laten zien zo doende zijn we vandaag heerlijk stukje bos in gegaan!

Komende week gaan we de houten brug verkennen :D

Maar mijn vriendlief was zo lief geweest om foto`s en wat filmpjes te maken dus die wil ik jullie graag showen!

Dit is nox! Vandaag officieel gemeten op 93 cm :D hij wordt binnenkort 4 jaar
Afbeelding

Dit is zo heerlijk pad om even heerlijk stukje te galopperen :P Alleen mijn loopje :o :')

Ook gelijk goed voor mijn conditie maar echt rennen kan ik niet :D

Toen stukje bos dit is hier beetje drassig en nat maar wilde hem juist zijn vertrouwen verhogen dat hij ook hier doorheen kan. Afgelopen week vond hij het nog super spannend. Nu ging hij in volle zelfvertrouwen en door heen!

Daarna is mijn vriend in de uitkijktoren gaan staan om een leuk filmpje te maken :D

Daarna heeft hij nog even in de strengen gehangen :P maar jah dat staat jammer genoeg niet op de gevoelige plaat. Maar ik ben weer super trots op mijn kleine vent :D

in zijn volgende topic staat hij voor de kar!!! ;)
Afbeelding

Bedankt voor het lezen en kijken :wave:

sakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:18

Leuke pony,met mooi tuig (ik heb hetzelfde tuig). Kleine tip, ikzelf vind het fijn dat pony's verzameld en rustig draven aan de lange lijnen. Ik wil gewoon kunnen blijven lopen terwijl de pony draaft. stukjes strekken doen we ook, maar alleen op commando.
En nog een tip; ga ter hoogte lopen van waar de kar ook ongeveer komt. Je loopt nu ver naar achteren. Dan kan je ook gelijk een lange menzweep gebruiken voor het maken van wendingen en vragen van stelling en buiging. Want op de kar heb je daar alleen maar voordeel van.

SeaSide

Re: Beleren van Nox!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:21

Wat een leuk topic over Nox! Jullie hadden in het 2e filmpje trouwens bijna mijn huis gefilmd hihi :P.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 23:26

sakvis schreef:
Leuke pony,met mooi tuig (ik heb hetzelfde tuig). Kleine tip, ikzelf vind het fijn dat pony's verzameld en rustig draven aan de lange lijnen. Ik wil gewoon kunnen blijven lopen terwijl de pony draaft. stukjes strekken doen we ook, maar alleen op commando.
En nog een tip; ga ter hoogte lopen van waar de kar ook ongeveer komt. Je loopt nu ver naar achteren. Dan kan je ook gelijk een lange menzweep gebruiken voor het maken van wendingen en vragen van stelling en buiging. Want op de kar heb je daar alleen maar voordeel van.

Jah klopt normaal draaft hij ook netjes zodat ik kan wandelen en niet moeilijk hoef te doen. alleen hij vond dat stukje nog wat spannend daardoor had hij wat meer snelheid.

Mijn menzweep staat hier thuis nog steeds bij de voordeur :') vergeet hem elke x mee te nemen lekker lomp dus en onhandig

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 23:27

teiger150 schreef:
Wat een leuk topic over Nox! Jullie hadden in het 2e filmpje trouwens bijna mijn huis gefilmd hihi :P.

Woon je op dat hoekje?! als je dat fietspad afloopt?

urnaque

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:14

leuk die filmpjes! :) <3

pinkie87

Re: Beleren van Nox!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 23:31

hihi thx