Ik heb hem vandaag binnen gekregen en ga hem morgen testen ben benieuwd of je echt verschil merkt.
Toen ik nog ohz reed had ik altijd zulke singels dus ben er blij dat hij er nu ook is voor het mennen

Hij voelt mooi en soepel aan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
NienSCHaap schreef:Ik heb hem ook besteld al wel eerder, hij moet nog binnen komen.
Maar als ik de reactie van shetlandfan lees ben ik benieuwd of het wel gaat passen op onze hackney pony.
F_inley schreef:NienSCHaap schreef:Ik heb hem ook besteld al wel eerder, hij moet nog binnen komen.
Maar als ik de reactie van shetlandfan lees ben ik benieuwd of het wel gaat passen op onze hackney pony.
Ben bang van niet ik heb een brede kleine D pony en hij zit op de bovenste gaten van mijn singelstoten zowel binnen al buiten singel. Pony moet niet te veel afvallen want dan is hij te groot. Vind hem erg groot vallen
Dennis schreef:Hij lijkt wat te wippen aan de voorkant, of vertekend de foto?
Het lijkt dat hij aan de achterkant meer druk krijgt dan aan de voorkant (en zelfs net wel of niet niet los ligt daar).
Grainey schreef:NienSCHaap wij hadden dat probleem ook dat er wondjes ontstonden bij de singel, wij hebben nu dit singelbontje er om, is makkelijk los te maken, lekker zacht, makkelijk te wassen en niet duur:
https://www.harryshorse.com/nl/catalogu ... .32600041/, wij hebben er direct nog twee aangeschaft.
Bovenstaande singel zal bij grote pony's en paarden wel werken, maar bij die kleintjes van ons is er al zo weinig ruimte, vrees dat de werking dan wat verloren gaat.
NienSCHaap schreef:Grainey schreef:NienSCHaap wij hadden dat probleem ook dat er wondjes ontstonden bij de singel, wij hebben nu dit singelbontje er om, is makkelijk los te maken, lekker zacht, makkelijk te wassen en niet duur:
https://www.harryshorse.com/nl/catalogu ... .32600041/, wij hebben er direct nog twee aangeschaft.
Bovenstaande singel zal bij grote pony's en paarden wel werken, maar bij die kleintjes van ons is er al zo weinig ruimte, vrees dat de werking dan wat verloren gaat.
Klopt ik heb die ook in me handen gehad maar heb ook naar eentje van Mattes gezocht. 45cm is nog wel lang maar als de singel niet past of te grof is koop ik zo'n bontje heb nu een andere met klittenband gelukkig. Maar ze heeft nu echt zwangerschap verlof dus dat scheelt kan ik nog even rustig zoeken