Clinton Anderson DVD's: wie heeft ze + zijn ze hun geld...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

GDG

Clinton Anderson DVD's: wie heeft ze + zijn ze hun geld...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 17:27

...echt waard?

Ik interesseer me in de CA-methode, maar ben enorm geschrokken van de prijs van het Fundamentals pakket :$ :wow: ?! Ik overweeg om het pakket toch aan te schaffen, maar ik vind het nogal wat om dat 'zomaar' te doen. Ik kan nergens een voorbeeldfilmpje vinden van de sessies die erop staan, noch een beschrijving van wat er precies behandeld wordt.

Iemand die het pakket gekocht/in bezit heeft? Zoja, heb je het voor de volle mep gekocht of ben je er via een andere weg aangekomen?

Er zijn ook andere (kleinere) DVD-pakketten, maar aangezien ik niet kan vinden wat er in de fundamentals serie behandeld wordt kan ik niet bepalen of die andere onderwerpen ook in de fundamentals zitten.

Ondanks dat ik op bokt maar weinig kan vinden over CA hoop ik dat er toch een paar mensen bij zitten die er meer vanaf weten en wat van mijn vragen kunnen beantwoorden +:)+ .

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:41

Er staan aardig wat filmpjes can CA op YouTube, misschien dat je daaruit een beeld kunt vormen?
Ik ben zelf subscriber van online trainingsvideos van Warwick Schiller, echt een aanrader om te proberen +:)+ Van hem zijn ook veel (korte) filmpjes op YouTube te vinden, waarbij je een aardig idee krijgt van zijn methodes & filosofieën. Een online abonnement kost nog geen $25 per maand (je kan opzeggen wanneer je wil)

GDG

Re: Clinton Anderson DVD's: wie heeft ze + zijn ze hun geld...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-16 09:05

Dankje voor je reactie Wranglerbutt. Ik heb inderdaad op youtube gekeken en op dat moment sprak het me aan (de directheid en het eisen van een reactie). Maar na er twee keer op die manier mee bezig geweest te zijn bij mijn paard bleek het toch niet goed te voelen. Toen toch maar beter gekeken naar Parelli en dat blijkt toch heel erg goed te passen (ik had het idee dat ik daarin te soft zou blijven, maar nu ik me er meer in verdiept heb blijkt dat niet zo te zijn).
Inmiddels heb ik de naam Warwick Schiller een paar keer voorbij zien komen, daar ga ik ook maar eens wat over opzoeken op youtube.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 16:21

Warwick Schiller vind ik ook interessant :j Ik zit alleen thuis met een datalimiet, dus online video's zijn voor mij niet handig.
Parelli doe ik al eeuwen, dus ik ben altijd op zoek naar aanvullingen, ook al kun je het heel goed aanpassen aan je eigen situatie.

Sinds ik een lange video van Clinton Anderson heb gezien op youtube, heeft hij voor mij echt afgedaan. Ik vind hem niet sympathiek en zijn omgang met paarden past me niet.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 23:32

Clinton en Parelli ontlopen elkaar niet veel. Ik heb de oude dvd series van Clinton en een hoop spul van Parelli.
Hij is wat zwart/witter dan Parelli en gebruikt geen 7 games benaming maar heel veel oefeningen zijn hetzelfde. Het is maar net wat je beter ligt.