[AR] Onze eerste menwedstrijd buiten de deur!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

lovehaffie

Onze eerste menwedstrijd buiten de deur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 21:15

20 februari gingen we met meer dan 20 aanspanningen op stap van Monster (zuid-holland) naar Renesse (zeeland) om mee te rijden aan de daar georganiseerde indoor Grol! Een hele onderneming maar super gaaf om mee te maken met zijn allen! Er was ook de mogelijkheid om onderling dressuur mee te rijden (1 proefje), dit wilde wij natuurlijk ook wel allebei!

Helaas is Wimbley niet goed van de vrachtwagen gekomen... De dressuur heeft hij prima gelopen (al zie ik op de film dat hij hier al flink kort liep) maar in de marathon liep hij echt niet meer goed, wij zijn dan ook door de veearts aangesproken en mochten niet meer starten. Ik heb gehuild, alle stress, het vroege opstaan, voor het eerst ergens anders rijden en dan met een kreupel paard naar huis -O-

Maar toch kijk ik terug op een dag waarin we veel geleerd hebben! Wimbley was super braaf en heeft zich ondanks dat hij pijn moet hebben gehad er voor gegeven! *\o/* Dus ik wilde jullie de foto's toch laten zien van mijn super brave sterke pony die zich er vol voor heeft gegeven!

1. Na moeilijk laden braaf op de vrachtwagen onderweg!
Afbeelding

2. Wachten om verder op te tuigen en in te spannen, braaf spook! (Alles wat je links ziet staan en nog meer kwam met de stoet van onze stal :P )
Afbeelding

3. Klaar voor de dressur!
Afbeelding

4. In de dressuurproef! Toch nog 193 punten gereden!
Afbeelding

5. Middendraf werd helaas galop... Een mooie 3 waard dus :P
Afbeelding

6. Wachten tot de marathon!
Afbeelding

9. Onze eerste en enige ronde in de marathon, wel foutloos al vergat ik, doordat ik merkte dat Wim niet lekker liep, de 12 en moest dus een extra volte maken voordat ik de 13 en finish door kon.
Afbeelding

8. Ik was zo trots dat hij gewoon over 'de brug' ging al was het in stap!
Afbeelding

9.
Afbeelding

10. Nog een foto van het warmrijden...
Afbeelding

Ik kan nog zoveel meer vertellen over de dag maar hou me in :)

Voor wie geïnteresseerd is dit was mijn protocol:
Afbeelding

Tinkies7

Re: Onze eerste menwedstrijd buiten de deur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 15:21

Wat een leuk topic! Ik kom net bij de Dijkgraaf vandaan en daar hadden ze het nog over de indoor wedstrijd. -heb gisteren het topic over het proef men examen geplaatst trouwens- Maar de dag in Renesse moet inderdaad erg leuk geweest zijn!
Wel vervelend dat je paard niet lekker liep, kan me voorstellen dat je je erop verheugt en het zuur is niet alles uit te mogen rijden.. Maar op je gereden proef kun je trots zijn, heel net protecol! ;)

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 18:07

Ja het was een leuke maar vermoeiende dag! Vandaag heb ik Wimbley weer even voor de wagen gehad gelukkig gaat het al weer veel beter nog wel wat stijfjes maar niet meer kreupel *\o/*
Wij staan inderdaad ook op de Dijkgraaf misschien hebben we elkaar wel is voorbij zien komen haha

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:38

ooow wat zonde dat hij kreupel was! Wat een ervaring om zo'n stuk verder te gaan!
Maar toch natuurlijk trots, knap paard:d

50plusser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 17:43

mooi stel zijn jullie!

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 19:31

Ja baal er nog erg van hoor! Maar hopelijk gaan we ooit weer met de hele groep op stap en kunnen we zo meeliften! (We hebben zelf geen trailer of auto die iets kan trekken dus altijd afhankelijk van anderen)

Bedankt Hempy! Ben ook super blij met Wimbley!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 08:56

Balen dat het zo liep, maar hij was hartstikke braaf en jullie zagen er weer mooi en verzorgd uit.

Ik ben blij dat onze paarden zo braaf waren!

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 10:12

Wat een knappe haflinger zeg <3

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:20

Prachtige pony!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 11:21

Jullie zijn een mooie combinatie, jammer dat hij niet helemaal lekker liep. Op naar de volgende wedstrijd !

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 14:20

Bedankt voor de lieve reacties!
En dan ook nog uitgelicht! Super leuk!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 20:35

Jeeeeej Wimmie! Na zijn uiterst brave en dappere prestaties van die dag verdient hij zeker wel in Uitgelicht :D
Vond het gezellig om jullie fan te spelen. Voor mij ook eerste menwedstrijd. Snap het nog steeds maar voor de helft, maar hee tis wel weer eens leuk wat anders :')

Lauwsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:29

Wat een gave haflinger heb je voor de wagen staan! Erg mooie combi ook zo met dat blauw!
Alvast veel succes voor de volgende wedstrijd :-)

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 22:51

Jitske schreef:
Jeeeeej Wimmie! Na zijn uiterst brave en dappere prestaties van die dag verdient hij zeker wel in Uitgelicht :D
Vond het gezellig om jullie fan te spelen. Voor mij ook eerste menwedstrijd. Snap het nog steeds maar voor de helft, maar hee tis wel weer eens leuk wat anders :')

Vond het ook erg leuk dat je Manon gezelschap kwam houden haha aan mij had je niet zoveel! Wat je niet snapt moet je gewoon roepen al weet ik ook nog lang niet alles :P

Bedankt! Hij is ook mijn grote trots :D Volgende wedstrijd daar moeten we het samen (Wimbley en ik) het eerst maar is goed over hebben hahaha

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:00

Gaaf dier, fijn dat je dressuur zo goed ging ;) Zonde van je marathon wel :o Loopt hij nou weer beter?

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 23:13

Hij loopt nog niet helemaal top helaas... Niet echt kreupel meer maar erg kort, te kort voor mijn idee. We doen dus nog heel rustig aan!