Leuke vraag ! Ik speur altijd kringloop winkels af op zoek naar broches en samen met mijn moeder de stoffen winkeltjes voor leuke schootkleden. Mijn moeder doet er dan meestal een lintje aan en maakt hem op maat. Dit is er eentje En deze
En nog een blauwe maar moet ik even een foto van zoeken
Zo rijden wij! Grijs jasje omdat het mooi bij mijn pony kleurt en anders is het geheel zo zwart. Sulky is inmiddels vervangen nieuwe krijgt dezelfde kleur.
Dennis
Geplaatst: 28-02-16 12:24
Een grijs jasje, wit shirt en zwarte broek zijn altijd de basis van mijn tenu. Speldje van een hoefnagel en ijzer op mn jasje.
Bij mijn blauw grijze sulky heb ik een blauw schort en een blauwe onderlegger.
In het enkelspan met mn marathonwagen rij ik in het paars.
Voor het 2span heb ik een lime set, schort is nog in de maak(lime geruit). Ik heb wel al onderleggers en sjaaltjes.
Voor in de vaardigheid heb ik blauwe en paarse beschermers. Lime nog niet, dus voorlopig zwarte beschermers bij mijn lime set.
assie
Geplaatst: 28-02-16 17:26
Leuk zo'n topic! Even een iets scheve foto Mijn setje is nog niet helemaal af; maarre: blauw jasje, blauw menschort, witte blouse, zwarte broek. Geen tuigonderleggers ofzo. Mijn kar is groen, maar ik start zo vaak met andere wagens dat ik mijn outfit qua kleur (nog) niet op mijn kar heb aangepast. Ik wil nog graag een mooi corsage voor op mijn jasje. En een blauw sjaaltje.
Ik twijfel nog wel of ik voor een onderlegger moet gaan. Heb nog geen echt leuke kunnen vinden.
MelanieB
Geplaatst: 28-02-16 18:35
Leuk zo'n topic!
Romy mooi zo grijs met Benthe, matcht mooi!
Tamara; dat lichte jasje staat wel erg mooi bij je pony's!
Vind andere kleuren dan bruin, zwart of blauw eigenlijk niet mooi en te druk voor dressuur(uitgezonderd kleuren op je wagen subtiel afgestemd), maar dat kan ik dan wel waarderen, sjiek!
Voor vaardigheid is een kleurtje wel grappig, maar vaak ben ik daar te lui voor haha. Heb wel een plastron met een klein roze accentje voor de reguliere dressuur, maar dat zie je alleen van dichtbij.
Mijn tweespan dressuur outfit:
En in enkelspan rijden we zo rond:
Voor vaardigheid niks anders dan bovenste foto's
Lisa_vera
Geplaatst: 28-02-16 21:02
Nog nooit knhs gestart met Hjala, maar wel fjordsport B mennen diploma afgelopen zomer behaald en toen zagen wij er zo uit:
Hopelijk dit jaar meer ervaring met leuke dingen opdoen!
Patricia_86
Geplaatst: 29-02-16 13:19
LvA1993
Geplaatst: 01-03-16 22:06
Ik volg even mee, dacht pas ook eraan om zo'n topic te openen inderdaad.. Zelf heb ik vorig jaar juni/september twee keer een onderlinge wedstrijd gereden met mijn pony'tje. Hierbij gaven ze aan dat je gewoon in wedstrijdtenue kan waarin je ook onder het zadel rijdt. Dat is bij mij gewoon heel simpel witte broek/zwart jasje, haar in een knot, witte blouse, speldje en een zwart schootkleed dat is het... Dit jaar wil ik wel enigszins beetje fatsoenlijk setje hebben. Mijn wagentje is soort paarsachtig, zeker niet mijn keuze geweest, maar het wagentje had nou eenmaal die kleur. Ik zou ook echt niet voor een heel paarse set gaan bijvoorbeeld. Mocht iemand ideeën hebben qua kleur of iets, dan hoor ik het graag...
Hierop kan je mijn wagentje wel goed zien.
Wedstrijd afgelopen september.
lovehaffie
Geplaatst: 02-03-16 02:06
Onze dressuur outfit:
Blauwe jasjes met hierop met steentjes 'ons' logo en zwarte accenten op de kraag, plastron met een edelweiss plastronspeld, nette zwarte broeken en in dit geval caps maar we hebben ook zwarte dressuurhoedjes Ik moet nog op zoek naar een mooi nieuw menschort mijn zwarte is helaas aan het verpulveren door het liggen en vind de donkerblauwe waterdichte niet zo mooi erbij... Onze kleuren zijn echt Kobaltblauw, zwart en zilver hihi
Paardlief is met de dressuur meestal in zijn zwart met blauw afgebieste setje maar omdat we hier gelijk door moest voor de marathon hebben we het andersom setje opgedaan
In actie:
Voorheen met onze oude wagen, hoedjes en zwarte set:
Onze wedstrijd outfit tot nu toe nog met hoedje ben aan het sparen voor een KEP cap
Sharani
Geplaatst: 03-03-16 13:55
Leuk topic, maak zondag vrij onverwacht mijn debuut in de impulsklasse dus nu druk aan het denken wat aan te trekken en welke kar te gebruiken... . Twijfel tussen mijn sportieve trainingkar, heb deze in het zilver.
Of mijn houten show wagen.
De tweede is mooier, de eerste fijner als de bak hobbelig is.
Die 2e is zeker het mooist! Maar die ander is ook prima, er zijn genoeg mensen die met een HCA'tje rijden.
Ik denk toch dat ik voor de 2e zou gaan, gewoon omdat het zo veel mooier is.
happytime
Geplaatst: 03-03-16 14:40
tot nu toe nog deze combi met kleuren,weet zelf nog niet wat ik voor ander jasje erbij wil,cap word straks vervangen door een hoedje(als ze mijn maat hebben)
Gem
Geplaatst: 08-03-16 17:52
Het zal vast heerlijk rijden zijn, maar die benen wijd op de sulky en dan een schootskleed erover vind ik toch een raar gezicht .
Sharani, wat een apart wagentje op die tweede foto!