Beste paardenliefhebbers,
Allereerst zal ik mij even kort voorstellen. Ik ben Cas, 21 jaar oud, en ik studeer Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit in Delft. Zelf rijd ik paard vanaf mijn 4e levensjaar, en ben daarnaast een aantal jaren werkzaam geweest als stalknecht. Door mijn werk als veedrijver in Australië ben ik in aanraking gekomen met natural horsemanship, iets wat mij tot op de dag van vandaag erg inspireert.
Samen met mijn team van mede studenten doe ik onderzoek naar de interactie tussen mens en paard, en hoe technologie dit in positieve zin kan ondersteunen of zelfs verbeteren. We zijn op dit moment druk bezig met de research fase. Hiervoor zijn wij op zoek naar mensen met een eigen paard of verzorgpaard, die volgens natural horsemanship methodes met hun paard communiceren/ werken. Wat we je zullen vragen is om van een aantal momenten tijdens je dagelijkse handelingen met je paard foto's te maken, en die naar ons op te sturen. Dit kan via whatsapp, mail, etc. Wat je zelf het fijnst vindt (uiteraard worden je gegevens alleen voor de betreffende onderzoeks doeleinden gebruikt, en zullen niet gedeeld worden met derden). Van welke momenten/ interacties je wordt gevraagd foto's te maken zal in later persoonlijk contact uitgebreid worden uitgelegd. Zou je het leuk vinden om mee te werken aan ons onderzoek? Stuur mij dan even een mailtje (casmarien@hotmail.com) of een pm op dit forum!
Alvast hartelijk dank!
Met vriendelijke NH groeten,
Cas
casmarien@hotmail.com