Zoals de topictitel al zegt ben ik opzoek naar mensen die hun wagen aan hebben laten passen qua vering.
In verband met lichamelijke klachten gaat het met mijn rug bijna niet om te mennen.
Mijn wagen heeft 4 wielen luchtvering en een demper, waar al mee geprobeerd is om het zo in orde te krijgen maar helaas is dat onvoldoende.
Nu zijn we aan het orienteren wat de opties zijn om er schokdempers op te zetten, maar dit schijnt zo simpel nog niet te zijn.
Daarbij is het net wat je ermee doet, voor marathon is meer vering als dit schijnt en logisch ook totaal niet wenselijk, maar dat is hier niet aan de orde.
Sowieso wisselt het per wagen en ik heb begrepen dat de wagenbouwer van mijn wagen er een hele kluif aan had om een wagen goed aangepast te krijgen voor iemand met veel pijnklachten.
Die halve wagen is verlast schijnt, en het kwam op zeker 2000 euro, dat is niet niks.
Een nieuwe wagen laten bouwen is geen optie.
Ik dacht wie weet ben ik niet de enige met dit probleem.
Wie heeft er een wagen en heeft hier verstelbare schokdempers op (laten) zetten in plaats van luchtvering?
En zo ja hoe zwaar is je wagen en wat voor schokdempers heb je voor hoeveel kilo per schokdemper?
En is dit een hele dure grap geworden of juist niet? En hoe bevalt het?
In mijn geval moet het eigenlijk zo zijn dat ik geen hobbel voel in de bak in verband met reumatische klachten en hypermobiliteit.
Als je er ervaring mee hebt is je ervaring zeer, zeer welkom!
Per pb mag uiteraard ook.