Sinds een tijdje ben ik bezig met het opknappen van een concourswagen voor mijn pony (zie onderschrift). Nou vraag ik me af of het lamoen breed genoeg voor hem is en dit wil ik zeker weten voordat ik verder ga met verven etc. Ik men normaal gesproken met een sulky en weet niet zo goed hoeveel ruimte mijn pony in dit lamoen nodig heeft, aangezien de voorwielen meedraaien. Dit werkt toch wat anders dan mijn sulky..

Ik hoor graag jullie meningen/tips
Lamoen 'hangt' op de foto wat te hoog en zoals gezegd moet er een stuk van de voorkant af aangezien dat er aan gelast is. Op elke foto hangt het lamoen hetzelfde, alleen vanaf een andere hoek de foto genomen. Ik vraag me af of ponylief zo voldoende bewegingsruimte heeft en hoever hij van de achterkant van het lamoen moet staan. Tussen de achterkant van het lamoen zit nog een groot stuk tot de bevestiging aan de concourswagen zelf, dus genoeg ruimte voor zijn benen heeft hij zo.Ik weet niet goed waar ik het moest plaatsen en kon zo gauw geen centraal topic vinden waar ik mijn vraag kan stellen..
Vandaar dat ik 'm zo ver naar achter geplaatst heb, maar ik weet niet of hij nu te dicht op de achterkant van het lamoen staat. Zoals hij er nu tussen staat op de foto's kan ik precies het aangelaste stuk er weer af laten halen, terug naar de originele maat.