Zou jij tijdens een vakantie in Frankrijk NH willen leren

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nancyenarjen

Zou jij tijdens een vakantie in Frankrijk NH willen leren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-16 08:52

Ik ben benieuwd of er behoefte zou zijn van zowel leerlingen als begeleiders / leraren in het NH om tijdens een mooi verblijf in Frankrijk bezig te zijn met het NH bijv. in de vorm van een cursus.
Wij hebben de paarden en de accommodatie dus zouden beide aan kunnen bieden voor gebruik van een cursus of trainingsweek.
Ik hoor het graag !

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 16:32

nancyenarjen schreef:
Ik ben benieuwd of er behoefte zou zijn van zowel leerlingen als begeleiders / leraren in het NH om tijdens een mooi verblijf in Frankrijk bezig te zijn met het NH bijv. in de vorm van een cursus.
Wij hebben de paarden en de accommodatie dus zouden beide aan kunnen bieden voor gebruik van een cursus of trainingsweek.
Ik hoor het graag !

Ik zou het sowieso wel leuk vinden om aan zo iets deel te nemen. Liefst met eigen paard.

Rey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:54

Ik weet dat er al een tijd niet gereageerd is maar misschien wacht je nog steeds op antwoorden! Ik zou in zoiets wel interesse hebben, zeker als je geen eigen paard daarvoor nodig hebt!

horsebeauty

Re: Zou jij tijdens een vakantie in Frankrijk NH willen leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 16:20

Ik zou er zeker graag aan mee willen doen maar dan het liefst met eigen paard en natuurlijk voor een niet al te dure prijs!