MelanieB schreef:Daar verschillen we dan weer in qua mening Tamary, heb het hier met mijn eurotech (en webtech) ook gedaan en ziet er net zo netjes uit. En ook met leathertech trouwens.
Afsnijden gaat ook al helemaal met eurotech prima; goed scherp mes in nette punt afsnijden.
Bij 3 soorten tuigen gedaan; kwestie van scherp nette gaatjestang en scherp mes. Ziet er super netjes uit en gaat al jaren zo mee.
Al helemaal met eurotech afsnijden zie je niks. Dat was met leathertech bruine kleur anders daar heb ik het afgesneden gedeelte wat dan lichter is even met schoensmeer bijgewerkt. Krijg nog steeds 9ens voor de verzorging dus het zal meevallen.
Bijna 30,- voor 2 riempjes waar je prima zelf wat aan kan doen is imo onzin, maar als je het geld er voor over hebt is dat ook prima, maar ik zie geen verschil tussen het gaatje dat ik geknipt heb, of het gaatje erboven in de lendenriem.
ik denk dat ik jullie beide adviezen gewoon volg, maar dat ik het door de zadelmaker van de Divoza zelf laat doen....