Ik werd vanmorgen wakker en toen lag er ineens een laagje sneeuw!
Zou eigenlijk gaan rijden in Havelte met een clubje bokkers. Maar zag in het topic dat er niemand meer ging ivm de sneeuw. Ik was bang dat er bij ons in de wei niet genoeg lag om te sleeën... (uitzicht vanuit de woonkamer)

Maar mijn bijrijdster Bianca zou komen en ik was toch wel benieuwd of het zou kunnen.
Vorig jaar had ik snel de slee aan touwen geknoopt en dat ging prima hoor. Maar nu wilde ik toch wel een zweng hebben. Dus even snel een balkje op maat gemaakt en ogen eraan gemaakt.
Toen Bianca er was met de slee naar de wei gegaan en ja hoor het was toch glad genoeg!
Dus snel Penny gepakt en tuig om gedaan.
En gaan met die banaan!
Het was super leuk. Bianca had het nog nooit gedaan en vond het ook erg grappig. Penny speelde de brave eigenwijze shet... dat wil zeggen... alleen willen lopen als ik meeliep en gras eten als ik niet keek haha.
Het lukt zelf wel om haar leuk rond te sturen. Maar als andere mensen het proberen moet ik altijd mee lopen/rennen...goed voor de lijn zeg maar
Mijn andere paardjes stonden gezellig toe te kijken!
Als er weer sneeuw ligt maar eens rustig kijken of 1 van hun ons ook wil trekken.
Hier de foto's van vanmiddag met Bianca op de slee!