[AR] beginnen met mennen?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

annick_lotte

beginnen met mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 21:18

Hallo,

Sinds kort ben ik geïnteresseerd geraakt in mennen, en zit er zeer sterk over na te denken om mijn merrie te beleren. Nu heb ik in het verleden vaak mee gereden met een ex-stalgenoot. Maar wil ik voor ik begin met het beleren, er wel zeker van zijn dat ik het ook daadwerkelijk leuk vind. Bestaan er een soort snuffel cursussen, of heeft iemand andere tips?

- Annick

marga1

Re: beginnen met mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:28

Ga de cursus koetsiersbewijs doen dan kan je uitvinden of je het leuk vind, en leer je direct meer over het mennen.

Jeskim

Re: beginnen met mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 21:33

Jammer dat je zo ver weg woont, hier in de buurt wordt misschien een beginnerscursus gegeven.

annick_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 00:17

marga1 schreef:
Ga de cursus koetsiersbewijs doen dan kan je uitvinden of je het leuk vind, en leer je direct meer over het mennen.

Ik heb net even zitten kijken op de site van het koetsiersbewijs, maar kon er niet helemaal duidelijk uit opmaken hoeveel zo iets ongeveer kost. Ik zie wel staan dat het 80 euro kost, maar is dat alles wat je betaald of verschilt dit per cursus. Is er misschien iemand die hier meer van af weet? :D

annick_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 00:18

Jeskim schreef:
Jammer dat je zo ver weg woont, hier in de buurt wordt misschien een beginnerscursus gegeven.

Ja dat ligt jammer genoeg een beetje uit de richting idd -O-

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 20:42