[AR] Juiste seizoen verkoop menwagen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Juiste seizoen verkoop menwagen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 00:38

Ik wil tzt 1 van mijn huidige menwagens verkopen. Maar wat is nu het beste moment/seizoen om een menwagen te verkopen?

Hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast bedankt!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:40

Vraag me af of het echt uit zal maken wanneer je de wagen gaat verkopen. Volgens mij is er altijd wel vraag naar goede menwagens.

Maartje1990

Re: Juiste seizoen verkoop menwagen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 00:43

Maar ik verbaas me toch over hoeveel en hoelang echt goede wagens op de boktmarkt staan. (En van die rammelbakken die voor een appel en ei weggaan zijn zo weg helaas...)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:51

Helaas gaan mensen vaak toch op het goedkoopste af en kijken ze niet naar kwaliteit. Of ze willen de beste wagen maar het mag niks kosten :+.
Als ik jou was zou ik hem er gewoon op zetten en kijken hoe het loopt. Mocht er niks uitkomen kun je hem toch zo in het voorjaar weer te koop zetten?

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:51

Denk straks in maart/april ongeveer? Dan is het meestal vaker goed en droog weer. Vooral voor mensen die geen trailer hebben om met hun menwagen naar een binnenmanege te gaan.
Heb vorig jaar in mei ook een menkar gekocht, seizoen heeft wel een beetje invloed.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 11:44

Nouja.. Ehm.. Tis maar wat je zoekt.. Zo ben ik zelf bewust op zoek geweest naar een opknapper.. Dit om de wagen zelf naar mijn wensen te maken.. Maar ik denk dat t vroege voorjaar de beste tijd is..
Dsn worden de paarden en ponies vaak beleerd en wordt eropuit getrokken met t paard.. Succes!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 11:58

Snap wel wat je bedoelt over dat de duurdere langer blijven staan. Maar denk dat hrt komt omdat vele mensen toch voor hun plezier mennen ej geen geld hebben voor zo goede dure. Voor mijn grote als ze ooit voor de kar komt wil ik ook goede maar jah geen centen dus ook weinig behoefte om nog voor de kar te beleren.

Mijn uk wacht ik ook op hcatje maar jah heb het nu okk niet breed dus moet geduldig wachten en doen met mijn iets minder goede sulky

Denk wel dat het voorjaar beter en sneller verkoopt

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 12:00

Voor een opknapper misschien nu.

Heb even mijn vader gevraagd en wij verkopen de meeste in het voorjaar,
ook koetsen en wedstrijdwagens worden dan het meest verkocht.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:29

Een goede marathonwagen verkoop je altijd zo.
Die van mij vanmorgen binnen een uurtje was ie weg.

Opknappertjes is leuk om in de winter te verkopen, een leuk klusje zodat je er in de zomer mee kan gaan rijden.

Het ligt er ook aan wat voor menwagen; een recreatiewagen zou ik idd in de aanloop van maart/april te koop aanbieden; dan word het weer wat mooier weer en krijgen mensen de men-kriebels. :j

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 13:59

Ik heb een tijdje geleden mijn vorige wagentje te koop gezet, was ook na 2 dagen weg.

Een goede wagen voor een correcte prijs gaat volgens mij altijd wel snel weg. Opknappertjes zou ik zelf ook eerder vanaf nu verkopen, dan kunnen ze hem opknappen tegen het voorjaar.

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 09:30

Ik heb ook plannen om mijn beginners(recreatie)wagen te verkopen. Ik wil graag een heuse marathonwagen aanschaffen ergens in de zomer. Als de marathonwagen is besteld dan zet ik de wagen op het net. Ondertussen vertel ik rond dat de wagen te koop staat.
Gevoelsmatig denk ik dat het voorjaar de beste tijd is.