Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JuliaBoncera schreef:Ik heb zeker ervaring met paarden. Ik heb met de oude eigenaren besproken hoe we het zouden doen aangezien ze met pijn in hun hart dit paardje weg moesten doen. Alleen ging alles in het tegen overgestelde. Ze staat met een shetlander en een ander paard. Dit gaat in de wei goed. Maar op het moment dat hun weggaan of als ze alleen de stal uit moet raakt ze compleet in paniek.
JuliaBoncera schreef:Ik heb zeker ervaring met paarden. Ik heb met de oude eigenaren besproken hoe we het zouden doen aangezien ze met pijn in hun hart dit paardje weg moesten doen. Alleen ging alles in het tegen overgestelde. Ze staat met een shetlander en een ander paard. Dit gaat in de wei goed. Maar op het moment dat hun weggaan of als ze alleen de stal uit moet raakt ze compleet in paniek.
Citaat:.... Ze staat met een shetlander en een ander paard. Dit gaat in de wei goed. Maar op het moment dat hun weggaan of als ze alleen de stal uit moet raakt ze compleet in paniek.
Zet ten eerste het woord 'willen' als ik: "ze wil niet" uit je hoofd. Dit is geen dwarsigheid, maar gewoon de angst van een vluchtdier.
Wat te doen: maak haar duidelijk dat jij een betrouwbare leider bent.