Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
. Voordeel van een tweewieler is dan ook weer dat hij niet kan gaan scharen.
alles gaat vroeg of laat een keer verkeerd dus we zullen heus een keer zandhappen. Niet erg hoor, je leert met vallen en opstaan
maar dan Ist wel handig om te weten wat je KUNT doen, of ervaringen te delen om zoiets tor een goed eind te brengen
.

en ik wandel met haar, vaak kleine stukjes omdat ze nog jong is en niet zoveel concentratie vermogen heeft. Gisteren heb ik een longeersingel gekocht en die heeft ze vandaag om gehad en toen ben ik met haar naar de berm gelopen van het erf zodat ze met singel om even kon eten. Tijdens het gaatje voor gaatje aangingen kreeg ze elke keer brokjes, dus ben wel heel rustig bezig wat dingetjes aan te leren. Ook in de bak over een zeiltje lopen en ze krijgt soms een muts over d'r oren ( feestmuts met d'r 1e verjaardag en kerstmuts met kerst) dus zo ongemerkt leert ze al best veel.Ragdollcat schreef:Er gebeuren helaas steeds vaker en meer ongelukken met de karren en of menwagens...........de paarden worden steeds minder goed voorbereid, opgeleid..........en er zijn gewoon te veel dingen waar ze van schrikken............zoals grote wapperende feesttenten, grote mensenmassa's en noem maar op.....het zijn en blijven paarden/ ponys.