Tsja, kerst... en kerstritten die ik voorbij zag komen maar omdat Amadeus geen shetlander is mag ik niet meer mee met de shetlander menritten...

Tja, dan maken we toch onze eigen kerstrit ervan! Het was alleen een beetje sneu, Buck dacht dat hij weer als vanouds de kar mocht trekken... Maar helaas vriend dat mag niet meer... Na 10 minuutjes was het feestje voor hem dan ook alweer afgelopen, en vandaag stond hij te trappelen in zijn stal en dacht dat hij weer mee mocht.

Zo sneu! Maar goed als ik hem hier blij mee kan maken, mag hij af en toe een stukje mee stappen.
Amadeus was net alsof hij wist dat hij extra voorzichtig moest doen.... Maar dat neemt niet weg dat meneer ongeduld niet kan wachten tot Buck klaar is met plassen... Buck plast echt heel veel dus jammer voor Am! Normaal zou Amadeus gaan springen op zijn plaatst, nu deed hij dat braaf met zijn pootje.

Amadeus gebruikt alle kunstjes die ik hem geleerd heb op zulke momenten, echt een kleutertje.

He vriendje, are you ready to go ??

Even een possee!

Verwaand ? kom je erbij..

Even een paar keer heen en weer 2x in draf, en 2x in galop!

Lekker stel!

Toen was het tijd, Buck terug te zetten in zijn stal (dank aan mijn lieve fotograaf en groom die dag!) en de weg te vervolgen met een ritje over straat met Amadeus! We hadden onwijs veel bekijks, mensen die het leuk vonden gingen klappen, foto maken, lachen, en stil gingen staan.

Dan gaat hij wel even strekken!

Zweefreet!

En weer normaal

En zijn lekkere arrogante smoeltje!

i'm sexy and i know it!

DOEI!