Ik zat vandaag op school en we zouden rond 1 uur uit zijn. Ik zei nog tegen Inge "Ik ga vanmiddag weer eens vd trainen, als het niet regent". Dus we rijden naar stal en je raad het al, op de helft van de weg begint het te regenen

Eerst een poosje op stal gehangen (we zijn er ook achter wie het kruis op gehangen had, de broer van de buurjongen... Hem meteen even duidelijk gemaakt dat het GEEN leuke grapjes zijn!) en toen was het toch weer droog. Pink gepakt en naar de wei.
Eerst begonnen met het compliment (dit kan hij keurig maar nu nog alleen op stem....). Dat ging aardig maar nog lang niet 100%.
Daarna wat steigeren, waarbij hij ook erg zijn best deed en toen besloot ik dat ik hem best 'even' kon leren trappen. En jawel

Nadat hij het een keer perfect deed meteen super beloond en nog even lekker laten rennen achter Mysty aan die aan het rijden was

Daarna nog even met Fellie bezig geweest. ook hij vatte ineens de basis (Ho (vind hij moeilijk), komen en volgen) nu erg goed op! Nog een beginnetje aan pas gemaakt maar daar snapte hij werkelijk geen hol van

Maar al met al was het weer een mooi vd dagje