[AR] Deedee mee op wedstrijd, L dressuur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Deedee mee op wedstrijd, L dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 15:12

Benno heeft even vrij, rustig aan weer opbouwen na het oplossen van een oude blessure, vakantie en een stevig outdoor seizoen.
Dus nu mag Deedee rustig het stokje over nemen. Ze is een klein jaar betuigd, maar word nu sinds ongeveer 2 maanden wat serieuzer gereden. Als het mee zit 1x in de week voor de wagen, 1x aan de dubbele longe, 1 keer aan de lange teugel en 1x onder het zadel. Maar er worden ook nog wel eens wat trainingen geschrapt door drukte of slecht weer, dus gewoon lekker rustig aan met veel afwisseling.

Zondag 2 fijne proeven gereden, gewoon braaf zonder gekkigheid. We slingeren nog, ze heeft de kracht nog niet om mooi te schakelen, maar ach, dat komt vanzelf wel. Maar wat doet ze haar best!

1e proef, 189 punten en 2e prijs (minder dan 1 puntje achter nr 1 die Z reed, dankzij mijn tandem sleutels waardoor mijn punten voor verzorging een 6 werden, de 7 was door gekrast).

2e proef, 190 punten en ook een 2e prijs (2 puntjes achter nr 1).

Ik ben echt trots op mijn meisje.
Het is nog maar zo kort geleden dat ze op een zonnige zondag ochtend geboren werd:
Afbeelding

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:06

Ik vind het er al super netjes uit zien! Ik wou dat wij zo een hele proef de bak door konden, nog maar even verder oefenen :D

assie

Re: Deedee mee op wedstrijd, L dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:28

Wat doet DeeDee het leuk zeg! Ben benieuwd hoe jullie je verder gaan ontwikkelen.

Heel ander typetje dan Benno ook qua karakter of niet?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 17:07

Deedee is HEEL anders dan Benno.
Waar Benno een onzekere, lompe, stugge luie maar altijd blije ruin is is Deedee een zelfverzekerde, tuttige, loopgrage soepele merrie.
Ik heb altijd merries gereden, Benno is mijn eerste ruin waar ik mee de sport in gegaan ben, maar als ik de keus heb komen er alleen nog merries :o .

Benno is echt wel heel leuk hoor, ik ben echt gek met hem. Maar moet echt toegeven dat ik Deedee nu wel even heel fijn vind hoor. Gewoon zonder zorgen op wedstrijd. Niet bang dat mijn trailer gesloopt word, niet bang dat ik met een geblesseerde pony thuis kom en niet bang dat ik de baan door stuiter. Nu alleen die looplust nog in goede banen zien te krijgen, voor mijn gevoel gaan we soms echt heel hard (waar ik met Benno en Roos in een dressuur les vaak 3,5/4 km rijd loopt Deedee er rustig 5/5,5 in de zelfde tijd, zonder raar te racen ofzo).

Voor zondag sta ik op de reserve lijst. En over 2 weken ABOPen. Ik ben heel benieuwd!

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 22:26

Dennis schreef:
=Gewoon zonder zorgen op wedstrijd. Niet bang dat mijn trailer gesloopt word, niet bang dat ik met een geblesseerde pony thuis kom en niet bang dat ik de baan door stuiter.

:') :') :') Arme Benno :') :') :+

Ziet er echt super netjes uit hoor, ik ben er ook stik jaloers op!

Patricia_86

Re: Deedee mee op wedstrijd, L dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 17:48

knappe deedee