Hee!
Laat ik hier ook maar even een topic plaatsen ^^ Met meteen een vraagje :3
Dus, laten we even beginnen.
Ik rijd dus een hele leuke Appaloosa kruissing bij, die eigenlijk een manegepony is.
Maar, door z'n karakter wil er niemand mee rijden, dus ik ben de enige die ermee rijd.
Nu, ik wil graag wat aan z'n karakter doen, en ik heb van vele mensen al gehoord dat je dat kan doen d.m.v. vrijheidsdressuur(Ook kan je daar de band mee versterken?)
Voor je hier commentaar op gaat geven, ik ben absoluut geen penny en ik wil het allerbeste voor hem.
Ik ga dus geen dingen doen die gevaarlijk zijn, en ik ga al helemaal geen dingen doen waar ik niets over weet, ik krijg eerst liever een beetje informatie. ;3
Ik zoek dus simpele vrijheidsdressuur (laat ik het even afkorten tot vd) oefeningen.
Nee, ik ga m'n knol niet leren steigeren op commando als hij nog niets kent eh ;3
Liever eerst wat dingetjes zoals flemen ofzo, of 'nee' schudden.
Dus, kan iemand me hierbij helpen eventueel?
x Merel
Ik hoef geen reacties met 'Zou je dat wel doen?' 'Mag dit wel van je manege?' Want het antwoord is hierop 'ja' :3
Laat ik hier ook maar even een topic plaatsen ^^ Met meteen een vraagje :3
Dus, laten we even beginnen.
Ik rijd dus een hele leuke Appaloosa kruissing bij, die eigenlijk een manegepony is.
Maar, door z'n karakter wil er niemand mee rijden, dus ik ben de enige die ermee rijd.
Nu, ik wil graag wat aan z'n karakter doen, en ik heb van vele mensen al gehoord dat je dat kan doen d.m.v. vrijheidsdressuur
Voor je hier commentaar op gaat geven, ik ben absoluut geen penny en ik wil het allerbeste voor hem.
Ik ga dus geen dingen doen die gevaarlijk zijn, en ik ga al helemaal geen dingen doen waar ik niets over weet, ik krijg eerst liever een beetje informatie. ;3
Ik zoek dus simpele vrijheidsdressuur (laat ik het even afkorten tot vd) oefeningen.
Nee, ik ga m'n knol niet leren steigeren op commando als hij nog niets kent eh ;3
Liever eerst wat dingetjes zoals flemen ofzo, of 'nee' schudden.
Dus, kan iemand me hierbij helpen eventueel?
x Merel