hoi allemaal , sinds nu ongeveer een half jaar doe ik VD en horse agility . nu heb ik op equiday van die kleine snoepjes bij peerke gekocht maar deze zijn al een tijdje op . ik vond die snoepjes juist zo fijn omdat ze wat kleiner waren . nu vroeg ik mij af of andere bokkers miss weten waar je hetzelfde formaat snoepjes kunt kopen .
Ik gebruik zelf gewoon steeds één of twee bixjes. Vinden ze ook lekker en is goedkoop. Waar je de genoemde snoepjes kunt kopen weet ik niet.
lolotjeh
Geplaatst: 24-09-15 13:55
je kan ze krijgen bij de applejack
EliseXJoelle
Geplaatst: 24-09-15 13:56
Als je dezelfde snoepjes wil denk ik even contact opnemen met Peerke?
Ik zelf geef net als Deoiridh ook bixjes. Snoepjes zijn eigenlijk te groot (nou weet ik ook dat Peerke die kleintjes heeft, en heeeel af en toe geef ik die tussendoor ook wel eens met VD maar niet vaak)
Rozenbottels werkt bij die van mij trouwens ook goed als beloning. Vinden ze bijna lekkerder dan bix. (Kan je gedroogd kopen, of zelf plukken. En is goed voor je paard i.v.m. biotine en vit. C.)
Biks is gezonder en klein En niet onbelangrijk: goedkoper!
iris17
Geplaatst: 03-10-15 12:40
Ik gebruik Lik it "snaks" voor de clickertraining. Ze zijn er in verschillende smaken en te koop bij onder andere Agradi Deze vinden onze paarden het lekkerste: http://www.agradi.nl/likit-snacks-500gr.htm
jorretje
Geplaatst: 03-10-15 12:46
Biks werken over het algemeen goed. Ik gebruik vaak metazoa, die heeft een super kleine korrel en is laag aan suikers en andere troep. Nadeel is dat mijn paard het na 2 maanden alweer niet meer interessant vind, kennelijk niet lekker genoeg.. Ponybrok is schijnbaar veeel lekkerder. Ik gebruik ook vaak een winterpeen in (halve) plakjes
Soms krijgt ie ook 'normale' snoepjes, die van de decathlon, zijn vrij groot, maar makkelijk te breken in kleinere stukjes. Je had bij de EJ ook van die kleine hartvormige snoepjes, maar weet niet of ze die nog steeds hebben.