Mijn dochter is 12j en zou heel graag Parelli leren. We kennen iemand die elke maand haar één keer kan helpen, maar dat zal duidelijk niet voldoende zijn. Ik heb begrepen dat alle DVD's in het Engels zijn. Bestaan er nergens DVD's die in het Nederlands ondertiteld zijn of ander lesmateriaal in het Nederlands? Is er op Parelliconnect materiaal in het Nederlands te vinden?
Kan jij zelf niet de dvd's kijken/boeken lezen en het vervolgens je dochter uit leggen? Of je dochter zelf een poging laten doen? (Weet niet wat het niveau qua Engels is).
LOVESUSHI
Geplaatst: 28-08-15 17:47
Niet parelli, maar (schijnt) wel veel overeenkomsten en is in het Nederlands: two lazy seven tv van de two lazy seven ranch in België. Op de website van hun is er meer over te vinden.
Ze is twee keer op kamp geweest bij de two lazy seven en we zijn lid van hun tv. De basics kent ze intussen en de advanced staat maar heel beperkt op hun internet tv (vind ik toch). Ik denk van idd samen met haar naar de Parelli DVD's te kijken. Zo kan ik regelmatig voor haar vertalen wat ze niet begrijpt. Een boek in het Nederlands kopen lijkt me ook de moeite waard.
Ik heb nog nooit een Nederlands ondertitelde DVD van Parelli gezien, het Engels is niet zo heel moeilijk te volgen. Ze hebben vaak wel een Duitse vertaling op de DVD staan maar dat moet je ook liggen.
de nieuwe Savvy Club webpagina is helemaal in het nederlands te vertalen, inclusief de artikelen. Ik hoop dat ze de video's ook op dezelfde manier gaan ondertitelen.
PeterVH72
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-15 10:47
Alicia2u schreef:
de nieuwe Savvy Club webpagina is helemaal in het nederlands te vertalen, inclusief de artikelen. Ik hoop dat ze de video's ook op dezelfde manier gaan ondertitelen.