[AR] Mini- marathon demonstratie met Rakker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LvA1993

Mini- marathon demonstratie met Rakker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 14:01

Afgelopen weekend meegereden in een men- demonstratie van de historische vereniging bij ons in het dorp.. En oohhh wat ben ik weer trots op mijn kleine pony!

De woensdag voor de demo nog in de bak het parcoursje oefenen. Eerder gereden met enkel pionnen maar nu voor het eerst de mini- marathon met tonnen.

Afbeelding

Afbeelding

We waren de vaandeldragers van de vereniging, helaas dat het vaandel door het hobbelige terrein al gauw afbrak.... :Y)
Afbeelding

Hier wat foto's van ons debuut! Eerst met al de combinaties in de bak wat rondstappen/draven totdat de spreker zover was. Vervolgens allemaal het parcoursje een keer individueel gereden, en de tweede keer op tijd. Ook al gaat het mij echt niet om de snelste tijd, toch leuk dat ondanks een balletje eraf gegooid te hebben (en gelijk ook maar dwars over een pion gereden te hebben, aangezien de strafpunten toch al meegeteld werden :+ )).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vind ie het toch super leuk! Hij krijgt er steeds meer lol in en het tempo wordt steeds hoger... :)
Afbeelding

Sinds deze week is het weer een fjord geworden, aangezien hij toch zijn manen eraf schuurt.. }>
Afbeelding

Helemaal trots op hem!! :D:D
Bedankt voor het kijken!!

_Balou

Re: Mini- marathon demonstratie met Rakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 16:27

Leuke foto's! En kort staat hem goed! :D

Eilatan

Re: Mini- marathon demonstratie met Rakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:42

Erg leuk en wat doet ie het braaf :D

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-15 20:21

_Balou schreef:
Leuke foto's! En kort staat hem goed! :D

Dankje! Ieder jaar sta ik weer met de schaar in mijn hand te twijfelen of ik zijn (overgebleven) lange lokken eraf haal.. Ben best blij met het resultaat weer :) Het is tenslotte een stoere ruin!