Even een korte uitleg over ons

Dit is Alana mijn 15 jarige Bwp merrie, ik rij vooral dressuur met haar ookal is ze springen gefokt, we doen het effe wat rustiger aan met het springen en ook gaan we heel erg veel naar het bos, we houden allebei heel erg van wandelen

Hier mijn 2 pareltjes in actie

Ik ben met grondwerk en vrijheidsdressuur begonnen omdat Alana een groot jaar geleden een peesblessure opliep

Dus ik moest haar op een andere manier zien bezig te houden, ik stapte 3x per dag met haar door het gangpad van de stallen, daar kon ik haar rustig houden en daar koppelde ik dan wat grondwerk oefeningen aan

Oke genoeg blabla

Voetje rechts

Voetje links

Spaggaat

Jambette links (hier ben ik best wel fier op, want dit ging niet zo vlot in het begin)

Jambette rechts

Flemen

Kusje geven

Knuffel (deze ging nu niet zo goed)

Schudden (deze oefening heb ik in het begin ook geprobeerd, maar dan werd ze nogal kwaad, nu terug even geprobeerd en ging al veel beter, dus ben hier best wel blij mee)

Cirkelen

En natuurlijk word mevrouwtje heeeel veeeel beloond

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden

Kunstjes die ze al kan: Voetjes geven, kusjes, flemen, rondje draaien, volgen, achterwaards, spagaat, berggeit (wel nog met een balkje voor), jambette (ook onder de vrouw begint te lukken), knuffel, schudden (zijn we terug mee bezig). Ik denk dat ik er geen vergeten ben

Nog een laatste foto'tje van haar lieve koppie