Wat veel reactie's al, wat leuk!
Balkjes of een sprongetje vind ik wel leuk en mn paardje ook, maar het sjouwen valt me zwaar.
Ik had gehoopt het rijden langer vol te houden, maar het is gewoon niet fijn. Op het paard van mn zus wel, dus het ligt aan de bewegingen van mijn paardje. Buitenrijden gaat iets beter, dus dat wil ik zeker nog wel zo lang als het gaat 1-2x pw blijven doen.
Lekker lang poetsen doe ik zeker, geniet hij heel erg van, maar ook beweging geven vind ik leuk en belangrijk.
Dubbele longe/lange lijnen wil ik wel gaan proberen, nog nooit gedaan, meestal 'longeer' ik hem los.
Voetballen kan hij, maar hij vindt vooral het lekkers leuk, anders doet hij het niet, dus dit doe ik per hoge uitzondering (hij is gevoelig voor hoefbevangenheid, dus krijgt zelden iets extra's).
Naast de fiets kan hij ook, dan moet ik alleen weer een fietsje aanschaffen. Buiten wandelen is in deze omgeving gewoon nogal saai (polder, allemaal rechte saaie weggetjes).
Parelli heb ik ooit een begin mee gemaakt, maar is niet ons ding. Misschien dat ik een 2e poging ga wagen.
Wat kan ik verder aan grondwerk, 'spelen' in de bak doen?
Bedankt voor het meedenken allemaal!