Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Tolbergfan schreef:Allereerste keer achter deze wagen bedoel je denk ik ; ) Prachtige wagen! Mooi span! Hoe groot zijn jouw pony's, ik ben benieuwd naar het gewicht van je wagen. Ik heb namelijk heel lang gezocht naar een 4 wieler, heb er nu 1, die bevalt echt super, ik rij echter enkelspan, en wilde het zo licht mogelijk houden. Heb een recreatie wagentje van cavalier ook geen wedstrijdformaten.
Maar vind jou wagen echt heel mooi ook heel chique kleur! Veel fijne km gewenst alvast!
HansGrietje schreef:Tolbergfan schreef:Allereerste keer achter deze wagen bedoel je denk ik ; ) Prachtige wagen! Mooi span! Hoe groot zijn jouw pony's, ik ben benieuwd naar het gewicht van je wagen. Ik heb namelijk heel lang gezocht naar een 4 wieler, heb er nu 1, die bevalt echt super, ik rij echter enkelspan, en wilde het zo licht mogelijk houden. Heb een recreatie wagentje van cavalier ook geen wedstrijdformaten.
Maar vind jou wagen echt heel mooi ook heel chique kleur! Veel fijne km gewenst alvast!
Geen idee hoe zwaar dat deze wagen is .Hij is in ieder geval een stuk zwaarder als mijn vorige wagen .Dat was een poolse wagenette en die reed echt super licht .
Ik rijdt dubbelspan en ik moet zeggen dat de ponys het met gemak wegtrekken .
Ook in ons heuvellandschap en met langere tochten is het geen enkel probleem .
Binnenkort ga ik ze er ook een in enkelspan voor zetten . EEns kijken hoe dat gaat .
Mijn ponys zijn beiden 1.07 en vrij fors ,dus ik denk niet dat het een probleem voor ze is .
Zou het onverhoopt toch te zwaar zijn ...dan heb ik altijd nog de trainingssulky om ze in enkelspan te zetten .groetjes miriam
Tolbergfan schreef:Allereerste keer achter deze wagen bedoel je denk ik ; ) Prachtige wagen! Mooi span! Hoe groot zijn jouw pony's, ik ben benieuwd naar het gewicht van je wagen. Ik heb namelijk heel lang gezocht naar een 4 wieler, heb er nu 1, die bevalt echt super, ik rij echter enkelspan, en wilde het zo licht mogelijk houden. Heb een recreatie wagentje van cavalier ook geen wedstrijdformaten.
Tolbergfan schreef:Dit is mijn combinatie, ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe anderen rijden. Jouw pony's zijn nog 2 cm groterHet is een Plesman merrie van inmiddels 6 jaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Tolbergfan schreef:Dit is mijn combinatie, ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe anderen rijden. Jouw pony's zijn nog 2 cm groterHet is een Plesman merrie van inmiddels 6 jaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
HansGrietje schreef:Tolbergfan schreef:Dit is mijn combinatie, ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe anderen rijden. Jouw pony's zijn nog 2 cm groterHet is een Plesman merrie van inmiddels 6 jaar.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Prachtig hoofdje heeft die pony