Ik vroeg mij af of er mensen zijn met zwarte menhandschoenen en zo ja waar deze te koop zijn? Ik rij nu met gewone paardrijhandschoenen maar helaas verslind ik die met mijn leidsels (ik rij veel in achenbach en daar zijn ze niet voor gemaakt). Ik ben dus al een tijdlang op zoek maar vind alleen bruine, nu weet ik dat dat eigenlijk ook de traditie is maar gezien wij in de kleuren blauw, zilver & zwart rijden vind ik bruine handschoenen dus echt niet mooi...
Roeckl zijn toch gewoon ruiterhandschoenen? Ik zoek namelijk echt menhandschoenen...
Hebben jullie ervaringen met de handschoenen van daar? De zwarte die ik er zie zien eruit als gewone handschoenen (dus niet echt stevig zoals de bruin lederen)
mrie
Geplaatst: 05-08-15 19:48
Roekel is een handschoenen merk. Ze hebben allerlei handschoenen, voor onder de man, voor aangespannen, voor golf, voor keepers voor..... Ga zo maar door
Ik heb het inderdaad even beter opgezocht echter hebben zij ook alleen verschillende kleuren bruin... Van die van Letty zou ik graag wat ervaringen willen omdat ik ze er op het oog niet erg stevig uit vind zien (gewoon meer rijhandschoen)
Via de duitse site vond ik er nog minder... Dus denk dat ze ermee gestopt zijn! Ik ga van de week denk ik die van Horka bestellen om te kijken of het wat is!