Een super brave pony die geen stap verkeerd zet. En hij is dan ook uitermate geschikt om met de kindertjes op pad te gaan!
De kinderen mochten voorop bij pappa op de bok. Ik liep er naast. Aan de kant van de kleinste.
En vandaag gingen we met veel plezier naar de ijsboerderij!

Lekker ijsje eten!

En weer naar huis.

Uiteraard moet hond ook mee. Sommige stukken loopt hij mee, en andere moet hij ff in de kar.

En als laatst ff maf doen... Zodra ze een camera voor haar neus krijgt, doet ze gek.

Dit willen we graag vaker gaan doen, en dan heb ik gelijk de vraag: Bestaan er caps voor kinderen van 1,5 jaar? Marloes heeft maar een klein hoofd. David's verstelbare cap past haar niet, ook niet als je hem op het kleinst in stelt. Bestaan ze? Zo ja, waar zijn ze verkrijgbaar?
Want ik vind het fijner dan ze de volgende keer een cap dragen. Nu ging het goed, maar moet er niet aan denken dat kindertjes met hun hoofd op het asfalt terecht komen. Al zal dat niet snel gebeuren, Ramiro is echt enorm braaf. Maarja... je weet nooit!! En dat vergeef je je zelf niet.
We gaan trouwens ook wel eens met zijn allen weg. Ik op James, kinderen in de kar en schoonzus op haar Welsh Cob.

Tips over het intuigen zijn altijd welkom, maar wel graag op een manier brengen waar ik iets van kan leren!