Hallo, Ik zoek iemand die ook hele kleine mini's heeft om te vragen waar zij hun mentuig hebben gekocht. Laten maken is helaas te duur. Mijn kleinste shet is 75 cm.. mijn grotere 82.. gisteren heb ik via ooteman mini tuig gekregen maar dat was echt veel te groot.. minstens 10 tot 20 cm..(staartriem en schoftje).. hoofdstel aan: bit kwam tot net de de mond.. etc.. Nylon of leer maakt niet uit.. graag zo goedkoop mogelijk omdat het alleen om het beleren gaat.. daarna gaan ze samen in tweespan.. Wie kan mij helpen waar ik zulk klein spul kan vinden?
Ruitersport benjamins in collendoorn heeft mini spul
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 31-07-15 11:00
Op AR zitten de kenners van mentuigen, en waarschijnlijk krijg je daar vele gerichtere antwoorden, daarom verplaats ik je topic naar AR. HAR --> AR
lisanne87
Geplaatst: 31-07-15 11:04
Ik heb een mini van 78 cm. Heb daar een ideal tuig opliggen, maat mini shet. Past wel goed, broek is alleen wel aan de grote kant. Heb in de rugriem een extra gaatje geprikt zodat de staartriem goed zit
Ik heb tuig maat mini mini, daarvan past het merendeel goed. Ik heb gaatjes bijgeknipt bij de broek en het borsttuig. Mijn shet is iets kleiner dan 86 cm
Zilco sl mini paste op mn mini van 75cm perfect.nergens gaatjes bij en niets te groot oid. Alleen denk dat je problemen gaat krijgen met wat er achter past. Mn hca 16inch kreeg ik al niet in balans voor hem. Dus heel miss de pirroutte wel?