Ik ben met mijn pony Kyano voor de koets al een tijdje aan het modderen, en dat ligt volledig aan mij. Ik heb laatst al als persoonlijke overwinning een rondje door het weiland gestapt:
Ik snap dat jullie mij een aansteller vinden maar ik vond dat behoorlijk eng en vrij stoer van mezelf dat ik het toch deed

Ik heb mijn koets echter verkocht (bovenstaande), want die was toch wel een maat te groot voor die kleine Kyano, nu dus opzoek naar een echte lichte, fijne, goede, comfortabele koets. Daarvoor moeten er natuurlijk wel testritjes gereden worden... op vreemd terrein...... met een jonge hengst en een bange baas...
Dus Kyano trailer in en naar Huisman voor testrit met 1 van zijn nieuwe modellen. Kyano was VOORBEELDIG. Ik kan niet omschrijven op wat voor roze wolk ik nu zit. Ik heb zoveel plezier gehad vandaag op de koets

zelfs galop

Ik ben zeer te spreken over de koets. De lamoenen moeten voor hem wel anders, recht, dan komen ze mooier uit, en zit de broek ook beter.
Tips mogen altijd! ik hou hem nog te kort (toch wel die spanning) en ik moest mijn zit nog beetje vinden, dat zijn dingen die ik zelf wel doorhad, en verder is Kyaan natuurlijk pas kort beleerd en wordt niet vaak gereden.