Omdat we sinds kort een sulky erbij hebben, word hier natuurlijk gebruik van gemaakt met dit heerlijke weer! En genieten dat kunnen we wel met onze poon, want ze heeft energie voor 10! De sulky hangt iets uit balans op de foto's, normaal gesproken zitten we er met 2 personen op en dan hangt hij perfect in balans. Tips zijn welkom, houd de reacties lief
Ann_Pam
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-15 11:29
helemaal niemand
qt_shetties
Geplaatst: 07-07-15 15:01
Wat lief die roze onderleggers! Zou willen dat mijn papzakje energie had voor 10
Jammer dat je een rondje hebt gedaan op jullie gezichten, het haalt meteen de sfeer op de fotos weg. Ieder mens is mooi en dat hoef je niet te verbergen. dat mag gezien worden !
@Letsdunit Ik snap je punt, maar ik hou er persoonlijk niet van op met mijn gezicht op het internet te staan vandaar Dat genieten gaat wel lukken hoor!
Mentechnische tips heb ik niet, ik kan zelf absoluut niet mennen
Als je niet met je hoofd op internet wilt (op zich begrijpelijk) is het misschien mooier om je gezicht vaag te maken met een blur-tooltje oid. Het lijkt dan alsof er een waas over licht. Dan blijven de kleuren ongeveer gelijk, maar ben je niet herkenbaar. Ook positie van ogen en mond enzo kun je wissen, maar omdat de kleuren hetzelfde blijven breekt het de sfeer van je foto niet af.
Ann_Pam
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-15 09:54
Oke duidelijk, ik zal de tip volgende keer meenemen mirriezz
Gem
Geplaatst: 17-07-15 12:54
Wanneer je je gezicht af plakt, is het voor mensen eigenlijk niet meer interessant om de foto's te bekijken. Je wordt als lezer naar het witte vlakje toe "gezogen" en ziet de rest niet meer. De trotse, blije, geconcentreerde, soms boze of geërgerde blik van de menner maakt dat de foto "leeft". Als je dat weg haalt, voelen maar weinig mensen ervoor om nog een leuke of zinvolle reactie te plaatsen. Dan kijk je naar een pony voor een sulky alsof het een foto ter illustratie van een handleiding is.
Nikki6
Geplaatst: 17-07-15 13:29
Leuke foto's met de zonsondergang. Ik moet zeggen dat die rondjes me niet waren opgevallen totdat ik de reacties las haha. Leuke pony heb je, mijne heeft precies dezelfde kleur Hoe groot is hij/zij?
Men technisch heb ik er niks op aan te merken. Ziet er voor zover ik er kijk op heb netjes uit.