Ik ga in de vakantie op NH kamp en heb hiervoor een carrot stick nodig. Nu wil ik er graag één aanschaffen maar ik vind die van parelli wel heel duur voor mij. Ik heb bij equiplay gekeken en dit komt voor mij (incl verzendkosten) ook al snel op 40 euro. Nu vroeg ik mij af wat een beetje goede kwaliteit is voor een schappelijke prijs. Alvast bedankt
Ik heb de lichtblauwe van equiplay. Is zeker goede qualiteit!! Heb nog nooit die van parelli in handen gehad dus weet niet of die anders is qua gewicht enz. Maar ben zeer tevreden met mijn stick!! Heb meerdere spullen van ze!
Een tweedehands carrot stick misschien? Er staan wel een paar op bokt markt dacht ik
Ilsiie
Geplaatst: 04-06-15 15:29
Anders kijken voor de sticks van 2lazy7ranch. Deze zijn 30 euro. Zij zitten in België. Wellicht dat dit een optie is? Dit zijn wel echt fijne sticks om mee te werken!
Let vooral op het materiaal waarvan het gemaakt is. De sticks van parelli zijn zo gemaakt dat als ze stuk gaan er geen scherpe splinters vanaf komen. Niet dat ze snel stuk gaan, maar toch.
Ik meen dat dat bij de sticks van equiplay ook zo is, alhoewel die wel een fractie lichter zijn dan de sticks van parelli. Heb verschillende sticks in handen gehad en die van equiplay en parelli vind ik beide erg fijn. Voelen gebalanceerd in de hand, strings die erbij zitten zijn niet significant langer dan de stick zelf. De parelli stick heeft mijn voorkeur, maar dat is vooral gewenning en geen verschil in kwaliteit. Heb een ander in handen gehad die dikker was en hol was, die was heel licht en had een ellelange string eraan. Die vond ik niet fijn.
Equiplay of parelli zou ik doen. Ik heb altijd 1 van equiplay gehad en toen ik een parelli stick in handen kreeg vond ik die ineens heel zwaar. Die van equiplay zijn dus wel lichter.
mindful
Geplaatst: 08-06-15 16:20
Heb ene van de 2lazy7 ranch en dit is zeer goede kwaliteit. De mijne heeft al heel wat moeten meemaken en is nog steeds in topconditie, nog leuk is dat ze in héél veel kleurtjes zijn nu
_Aine
Geplaatst: 09-06-15 17:39
-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 13-02-22 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind eigenlijk alle spullen van Parelli het beste. De stick is super in balans en ook de strings blijven mooi/goed in alle omstandigheden. Een enkele keer zijn ze tweedehands te koop.