Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLeonietje schreef:Ik heb de laatste keer het eens geoefend en ze doet het nu keurig in stap! Ik had zelf het idee dat ze het heel ontspannen en relaxt deed dus ben ik het ook eens met de longe gaan doen, dit deed ze ook prima, alsof ze het elke dag deed. Uiteindelijk haar rustig in een drafje gevraagd aangezien ik het gevoel had dat ze het prima zou gaan doen en dat deed ze ook! Dat 2 a 3 keer gedaan en heb het daarbij gelaten voor die keer! Morgen ga ik het weer met der oefenen en dan misschien haar timing etc. trainen met misschien ook meerde balkjes achter elkaar, en als ze het echt goed doet, gaa we misschien ook nog wel een sprongetje doen!
matijssen schreef:xLeonietje schreef:Ik heb de laatste keer het eens geoefend en ze doet het nu keurig in stap! Ik had zelf het idee dat ze het heel ontspannen en relaxt deed dus ben ik het ook eens met de longe gaan doen, dit deed ze ook prima, alsof ze het elke dag deed. Uiteindelijk haar rustig in een drafje gevraagd aangezien ik het gevoel had dat ze het prima zou gaan doen en dat deed ze ook! Dat 2 a 3 keer gedaan en heb het daarbij gelaten voor die keer! Morgen ga ik het weer met der oefenen en dan misschien haar timing etc. trainen met misschien ook meerde balkjes achter elkaar, en als ze het echt goed doet, gaa we misschien ook nog wel een sprongetje doen!
Ooh fijn dat ze het nu zo goed doet! Dan gaat ze het misschien nog echt leuk vinden ook;D