Wat doen jullie vanaf de grond?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xLeonietje

Wat doen jullie vanaf de grond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-15 17:01

Hey,

Ik ben nu druk bezig met grondwerk samen met mijn verzorgpony vanwege een blessure in mijn rug, ik ben nu vooral bezig met longeren maar ik zou graag nog eens wat anders willen doen, ik ben al wel van plan te gaan werken aan grondwerk met de basics als netjes volgen, achteruit lopen, rondje draaien etc. Weet iemand misschien nog een leuke oefening die ik met de pony kan gaan oefenen of iets anders leuks wat ik met haar vanaf de grond kan gaan doen?

Ook vroeg ik mij af of mensen hier misschien ervaring hebben met clickers, ik wil er denk ik een gaan aanschaffen :) )
Groetjes Leonie

klaas30

Re: Wat doen jullie vanaf de grond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:07

-de 7 games van parelli
-schriktraining
-vrij springen
-horsefulness (als je er meer over wil weten mag je altijd pb-en)
-...

Succes

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-15 17:13

vrij springen zijn we ook mee aan het oefenen! Ze word alleen nogal hyper als ze ook maar over een balkje moet lopen. :') Parelli zijn we nu ook een beetje mee bezig

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:16

Sinds kort ben ik ook begonnen met Parelli, dus de seven games doen wij vanaf de grond. Met mijn (bijna) jaarling ben ik nu spelenderwijs met vrijheidsdressuur bezig en neem daar Parelli in mee.

Daarnaast is schriktraining of vrij springen inderdaad ook erg leuk om te doen. :j

cheryl_x_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 07:11

Ik heb ook een verzorgpony, ik longeer elke keer. Sinds kort ook af en toe met een longeersingel, en soms springen we ook! :)
Als we klaar zijn met longeren doen we meestal een paar oefeningen van vrijheidsdressuur of dan leer ik er langzaam weer wat nieuws aan. :D

Misschien kan je iets van lange lijnen? :))

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 07:39

cheryl_x_x schreef:
Ik heb ook een verzorgpony, ik longeer elke keer. Sinds kort ook af en toe met een longeersingel, en soms springen we ook! :)
Als we klaar zijn met longeren doen we meestal een paar oefeningen van vrijheidsdressuur of dan leer ik er langzaam weer wat nieuws aan. :D

Misschien kan je iets van lange lijnen? :))

Lange lijnen zou misschien wel kunnen! :))