[AR] Succesvolle dressuur/vaardigheid in Hoogland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sappos

Succesvolle dressuur/vaardigheid in Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 00:00

Afgelopen zaterdag was er weer een dressuur/vaardigheidwedstrijd op het mooie grote veld in Hoogland. De laatste keer dat ik officieel gestart ben was op de Hippiade O:) dus met wat aanmoediging weer een keertje de pony's uit de wei getrokken ;) Al een aantal maanden zit ik met MelanieB te geinen om haar met een van mijn pony's mee te laten doen. Vorig jaar heb ik met haar pony Noran de hobby vaardigheid daar gereden, en dit jaar mocht zij met mijn Femur hobby dressuur en hobby vaardigheid rijden. Een paar maanden terug heeft zij voor het eerst eens een rondje met Femur gereden, en tot zover de oefening := Aangezien Femur voor de ervaren menner super te rijden is leek het mij geen probleem. Dat ik hem voor het laatst uitgebracht heb op de Districtskampioenschappen West in 2014 laat ik maar buiten beschouwing :P
Ik had twee pony's mee, maar omdat ik van de winter niet gemotiveerd was om veel te rijden heb ik mij enkel voor de vaardigheid ingeschreven. Normaal gesproken start ik beide pony's in de L dressuur en ze lopen M vaardigheid.

De vaardigheid mocht je de hele dag vrij starten dus heb ik Melanie eerst de dressuur laten starten met Femur. Het was voor beiden even wennen maar al snel hadden ze elkaar gevonden en reden ze lekker rond :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Netjes vierkant *\o/*

Daarna mocht ze met Feem de vaardigheid in. Keurig en rustig gereden, foutloos maar helaas net buiten de tijd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Feem kan zo lekker kneuzig kijken :=

Na de vaardigheid Femur uitgespannen en even in de trailer gezet, Nelson ingespannen voor 2 rondjes M vaardigheid. De tussenstand voor Nelson was M+8 dus ik hoopte de puntjes voor het Z te kunnen halen.
Eerste rondje was slordig, ik moest inkomen, Nels moest inkomen. Ik hield hem niet netjes tussen 2 teugels en hij was ontzettend druk en zoekerig. Ben er met 1 bal vanaf gekomen dus het eerste winstpuntje was binnen. 2e parcours even wat meer rust en wat bewuster rijden. Foutloze ronde *\o/* In de barrage volledig de weg kwijt maar er met 1 bal toch doorheen gekomen. Tussenstand M+11 *\o/* en dus Z startgerechtigd met mijn kleine dikke shet :P .

Afbeelding

Iets met contact houden :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nelson uitgespannen en Femur weer ingespannen. Even naar wat andere combinaties gekeken en toen het parcours in. Feem was rustig, ik was wat rustiger en reed foutloos rond. In de barrage vergeet ik dan ineens hoe ik moet sturen en gooi ik mn handen los. Weer 1 balletje := Toch een tevreden en trots gevoel. Omdat Femur met Melanie al in de vaardigheid gestart was mocht ikzelf maar 1 officiële proef rijden. Tussenstand voor Feem is nu M+2

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eindsprintje

Toen was het wachten op de prijsuitreiking. In Hoogland geven ze als prijs rollades weg en daar waren we al de hele dag op aan het azen :') Melanie werd 1ste in de dressuur met 193 punten *\o/* 2e in de vaardigheid. Ik werd met Femur 1ste in het eerste parcours en met Nels 2e in het tweede parcours. We waren dus 4 rollades rijker :')

http://i14.photobucket.com/albums/a344/ ... 6E38E7.jpg

:') :') De prijsjes

To be continued want nu wil Melanie weer dat ik met 1 van haar pony's ga rijden := :=

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 00:28

Haha geweldig!! Al die rollades, je zal maar vegetarisch zijn :')

Super resultaten! Gefeliciteerd!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 06:33

Super zeg +:)+ gefeliciteerd met jullie resultaten!!

En euh... voor die rollades doe je het hea _O-

Eilatan

Re: Succesvolle dressuur/vaardigheid in Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 06:49

Super :D:D! Nelson is toch geen dikke shet XD hij is knap!!

En nu met 1 van die prachtpony's van Melanie dan!!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:11

Leuk toch, pony ruil ! Wanneer neem je mijn tweespan mee ?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 12:18

Rollades *\%/*

Was super gezellig, Feem is een toppertje en dat ie dan nog 1e werd was lachen :')

Op naar volgend jaar Hoogland; jij met Syl ~~}>

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:42

Als t maar gezellig is nels is gaaf.
En veel eet plezier van de rollades

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-15 10:15

De rollades deden we het voor :') Vorig jaar al mn rollade weggegeven en dit jaar 1 weggegeven en 1 gehouden. Hij smaakte heel best :D

Ik wil wel met jouw span mennen hoor O:) Maar vind 4 wielen in de vdh nog knap lastig :=

Ponyruil hebben Mel en ik al veel gedaan :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:=

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:20

Heaven kan ook enkelspan hoor en kan heeeulll snel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:26

Zou toch ironisch zijn als de rollades van paardenvlees waren.. :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:28

haha super vet!!! ziet er stoer uit!