Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MelanieB schreef:Ik zag het. Las het over de vaardigheid wbt strafpunten Voor gereden tijd.. vind het van de zotte. Kun je het beter direct een minimarathon maken. Hele idee van vaardigheid gaat hierdoor weg en word gevaarlijk.![]()
Vaardigheid is beslissend zat hoe 'ie nu is.
Jump en drive is sowieso gaaf om te zien.
En minder hindernissen ben ik het ook niet mee eens... sommige zijn al maar 5, en voor onze wedstrijden altijd 6 en vind dat wel prima. Het moet ook een fit heidstest zijn en zo word het weer makkelijker.
En die 10 minuten rust, maakt me eigenlijk niet uit of het blijft of weg gaat. Maar als ik denk aan mensen die stiften willen indraaien pas na het A traject; is dat dan wel handig.. sommigen doen juist om te ontlasten pas na a traject indraaien. Heb je nu de kans niet meer voor als ze die regel willen instellen.
dan moet je ze dus al ook met A onder draaien en komen er beste klappen op de pezen. Heb gelukkig zelf geen ijzers en ga er ook niet aan beginnen maar de meesten natuurlijk wel.