(dit ben ik NIET, dit is alleen de manier hoe ik het bedoel zeg maar)
Mijn pony pakte het erg goed op en was erg braaf!(ze heeft al eerder voor een slee gelopen)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mabelbohms schreef:Heb je al een tuig voor de kar?
Dan zou je ook gewoon vast het schofje van het tuig om kunnen doen. Je kunt het ook zonder schoftje proberen. Wel iets moeilijker maar zo ben ik nu ook lange lijnen aan het oefenen met mijn shetje want die ga ik ook voor de kar beleren![]()
shettiessx schreef:bedoel je hoe je moet lopen?
of hoe je je pony moet "optuigen"?
een halstertouw is echt niet verstandig, dat snijd in de buik en de druk is niet goed verdeeld. (je moet je voorstellen dat je bij jezelf een touw om je buik doet, dat zit een stuk minder fijn dan bvb een gordel)
OneAndOnlyx schreef:shettiessx schreef:bedoel je hoe je moet lopen?
of hoe je je pony moet "optuigen"?
een halstertouw is echt niet verstandig, dat snijd in de buik en de druk is niet goed verdeeld. (je moet je voorstellen dat je bij jezelf een touw om je buik doet, dat zit een stuk minder fijn dan bvb een gordel)
Hoe ik haar moet optuigen inderdaad, want zoals ik ook al zei in de beginpost, dit is natuurlijk niet de goede oplossing! Inderdaad, het touw snijd in de buik, maar niet alleen dat, het is gewoon niet het juiste en ik wil het op de juiste manier aan mijn pony leren.