Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ipsilonka schreef:Ik heb niks aan de post van Keet toe te voegen. Er zijn nog veel meer reglementswijzigingen als die op de link. Jij hoort als wedstrijdrijder de reglementen te kennen. Ben je op de districtsvergadering geweest? Daar werd er ook aandacht aan gegeven.
Fotografie91 schreef:volgens mij ben ik netjes op de hoogte als ik gewoon de site van de KNHS lees??
https://www.knhs.nl/disciplines/mennen/ ... endurance/
ik kan hier niks vinden over deze regels?
natuurlijk kan de KNHS er niks aan doen dat er bijna geen wedstrijden worden georganiseerd maar ze mogen zulke belangrijke dingen best op tijd door communiceren via de site en ik zie in de wijzigingen toch echt niks staan.
Fotografie91 schreef:Dat de knhs dit zo steeds moeilijker wil maken zegt meer over hun als over mij!
janouk schreef:Ik wist ook niet van de wijziging van 5 naar 10 winstpunten van de B naar L promotie.
Terwijl ik alle wijzigingen altijd goed lees en op de hoogte ben van het reglement. Dit stukje heb ik helemaal gemist.
Wat dat betreft Fotografie91 geef ik jou gelijk: ik heb dit stukje ook niet gelezen ergens.
Ik vind dat het lezen van de wijzigingen voldoende zou moeten zijn. Elk jaar weer het hele reglement door lezen lijkt me overbodig, als je de regels kent.
Ipsilonka schreef:Dit jaar is het niet een kwestie van wijzigingen zoals normaal. Het reglement is compleet herschreven en van inhoud/opzet veranderd.
tine10 schreef:Ik krijg net een mail van een van onze deelnemers die dit betrof. Hij had zich voor komende wedstrijd weer voor de B opgegeven. Maar hij heeft mail van de knhs gehad dat zij niet duidelijk zijn geweest en dat hij in de L mag blijven rijden.