Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Marjola schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat je op (impuls) SMW's in NH doelt. Volgens mij is dat meer een geval: onbekend maakt onbemind. Als je uit Oost moet komen en je kent de omstandigheden niet goed, dan laten menners waarschijnlijk sneller zo'n wedstrijd schieten. Je moet het als organisatie dus ook van de mond-tot-mond reclame hebben onder de menners.
assie schreef:Maar eigenlijk ga ik gewoon gezellig mee naar wat "mijn" menner uitkiest.
Sjonniej schreef:_Marjola schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat je op (impuls) SMW's in NH doelt. Volgens mij is dat meer een geval: onbekend maakt onbemind. Als je uit Oost moet komen en je kent de omstandigheden niet goed, dan laten menners waarschijnlijk sneller zo'n wedstrijd schieten. Je moet het als organisatie dus ook van de mond-tot-mond reclame hebben onder de menners.
Dit is eerder een kwestie van alleen afstand. Waarom zou je vanuit oost 1,5 uur in de auto gaan zitten naar NH, terwijl er op 0,5 uur afstand ook een wedstrijd is.
Zeker voor een oefenmarathon.