Ik heb een ergonomisch borststuk van Ideal maat Full. Maar.................... de gespen van full leidsels (via Bokt gekocht, wel blij mee) kunnen er niet door. Scheelt 2 mm! Hoe is dit mogelijk? Heb de winkel gebeld waar ik dat borststuk heb besteld; ik kreeg het advies nieuwe leidsels te kopen!?! Onzin natuurlijk! Ik kon ook een nieuw halsstuk kopen?!? (zitten daar dan bredere ringen op?) Ik heb dus een Full boeg gekregen met te kleine ringen! Ik ga nu twijfelen of ik wel en Full borststuk heb gekregen. Ik zag laatst een boeg met heel brede ringen; het kan dus wel! Mijn vraag: wat zouden jullie doen? Terug naar Ideal gaan of nieuwe leidsels kopen?
PB Janouk even hier op bokt. Die heeft ook zo'n borststuk. Misschien kunnen jullie met foto's vergelijken?
Sandrina
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-15 20:59
Ipsilonka schreef:
PB Janouk even hier op bokt. Die heeft ook zo'n borststuk. Misschien kunnen jullie met foto's vergelijken?
Daar had ik ook al aangedacht ja. Dank voor je tip.
janouk
Geplaatst: 11-04-15 21:23
Hier is janouk. Janouk heeft ideal maat cob borsttuig. We hebben ook leidsels van Ideal. Dat past prima. Masr ik zou Ideal benaderen over de ringmaat. Ze denken altijd erg mee.
Shenavallie
Geplaatst: 12-04-15 10:10
Eventueel losse (grotere) sleutelringen kopen? Wel gek, want je zou verwachten dat de ringen op een ergonomisch borststuk hetzelfde zouden moeten zijn als bij een niet-ergonomisch borststuk. Misschien toch nog eens bellen naar Ideal?