Ik wil met mijn pony gaan werken in veilige omgeving aan vertrouwen; nu is hij aan de hand wel heel dapper, maar zodra ik niet de leidingspositie aanneem maar hij zelf voorop moet lopen is ineens alles levensgevaarlijk. Ik wil hem daarmee in een veilige omgeving dus wat dapperder maken.
Wat voor simpele, yet doeltreffende, voor paarden enge maar ook veilige (!) 'oefeningen/atributen' kan ik hierbij gebruiken?
Ik dacht zelf aan het bekende een zeil, waar die overheen of als dat te makkelijk is onderdoor kan, kan zelfs naar een tunnel gemaakt worden met 2 hindernissen.
een 4 kant aan balken met daarin, lege flesjes ofzo? Of andere ideeen wat erin kan?
Iets van lege voertonnen die hij omver kan/moet duwen om er langs te komen?
Laatst zag ik iemand met balonnen aan de longeersingel, zag er heel leuk uit haha. Groot zeil om overheen te stappen en stukjes lint aan de longeerzweep zijn ook altijd leuk!
Lege halve liter flesjes frisdrank in grote hoeveelheid en dan op een dekzeil en eroverheen lopen. Grote vuilniszak opblazen en in de wind laten wapperen. Kliko bak in de bak rijden open en dicht of liggend. pvc leiding met vlaggetjes eraan. Rood wit lint op diverse manieren gemonteerd. Ballonnen.