hoi, Wie kent er een goede instructeur die mijn paard kan beleren voor de kar?
Ik wil vanaf Februari/Maart 2016 mijn "hengst" Harley laten beleren voor de kar. Ik wou het eerst zelf doen maar ben bang dat dit dan niet goed gedaan wordt en ik daar later dan veel spijt van ga hebben.
Mijn paard is dan 2 jaar en 7/8 maanden.
Mijn eisen zijn wel:
- moet Belgisch Limburg zijn - Moet goed omgaan met de paarden (in mijn ogen kan je dus niet een paard in 4 weken beleerd hebben zonder overvraging van het paard) - Een plaats waar je onaangekondigd mag gaan kijken naar de opleiding van je paard.
gezien de hoeveelheid tijd die je nog hebt. waarom zet je niet gewoon een advertentie op bokt markt en ga je een paar keer kijken bij iemand die ze voor de kar beleerd.
geduld is een schone zaak in het leven van ieder (jong) paard
heb intussen een mail gestuurd naar gerard leijten www.vdbstables.nl ga ik ook eens bekijken zo meteen.
Ik heb idd nog tijd genoeg maar weet ook niet of de beleerders net zoveel tijd hebben en misschien een plaats vrij moeten houden voor mij in die periode.
Gem
Geplaatst: 12-03-15 21:42
Gerard kun je idd gerust vragen. In dezelfde buurt als vdb-stables zit ook Leonne van Gestel. In Belgisch Limburg zit ook Kai Nicolaes, ff googlen op aanspanning nicolaes oid.